LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met Noordhollandsche verzekering
Iemand ervaring met Noordhollandsche verzekering
Heeft iemand toevallig ervaring met de Noordhollandsche verzekering dit is namelijk mijn de verzekering van mijn tegenpartij.
Ik heb een whiplash opgelopen en weet iemand hoe deze verzekeringsmaatschapij hier mee omgaat.
Alvast bedankt
Ik heb een whiplash opgelopen en weet iemand hoe deze verzekeringsmaatschapij hier mee omgaat.
Alvast bedankt
Re: Iemand ervaring met Noordhollandsche verzekering
Beste Pascal,
Hoewel ieders ervaring anders is ben ik bang dat je niet de makkelijkste maatschappij hebt getroffen.
Heeft de Noordhollansche al laten weten hoe ze tegen de zaak aankijken?
Is er inmiddels een afspraak gepland?(vorige topic)
Groeten,
Marjolein
Hoewel ieders ervaring anders is ben ik bang dat je niet de makkelijkste maatschappij hebt getroffen.
Heeft de Noordhollansche al laten weten hoe ze tegen de zaak aankijken?
Is er inmiddels een afspraak gepland?(vorige topic)
Groeten,
Marjolein
Beste Pascal, waarom reageer je niet op je eerder geopende topic ?
kun je na 8maanden al zeggen dat je een zwieplash hebt
Waarom zou je dat niet kunnen zeggen?ppp333333 schreef:kun je na 8maanden al zeggen dat je een zwieplash hebt
Natuurlijk waarom niet ?ppp333333 schreef:kun je na 8maanden al zeggen dat je een zwieplash hebt
dan ben ik benieuwt wat ik heb
want ze wisten het niet in de beginne
Ik weet niet wat er allemaal speelt natuurlijk, maar blijkbaar gaat het of helemaal mis of ben je niet snel tevreden. Ben hier nog niet zo lang, en heb niet alles teruggelezen, maar je zal er ongetwijfeld over geschreven hebben.ppp333333 schreef:dan ben ik benieuwt wat ik heb
Chocomelk, ik kan me wel voorstellen dat Pascal niet reageert. Hij start een topic en ook deze keer dwalen we af naar totaal iets anders.
hou het er maar op dat alles misgaat