Ook ik heb een kopstaartbotsing gehad in maart 2008. Meteen na het ongeluk was ik er misselijk, maar twee dagen erna begonnen de echte klachten. Klachten die tot nu toe niet zijn verbeterd.
Mijn klachten omvatten: uitstralende pijn tussen de schouderbladen en de nekwervels, concentratiestoornissen, tintelingen in mijn gelaat en handen, duizelingen, brandende ogen en een enorme moeheid. De moeheid is niet zomaar moe, maar echt totaal gebroken zijn.
Ik werk nu ongeveer de helft van het aantal uren bij de baas waar ik voor het ongeluk ook al werkzaam was, maar ik kan mijn functie van voor het ongeluk niet meer uitvoeren. Op de werkvloer is het te druk, veel mensen, lawaai, scherp licht en mijn klachten worden daardoor erger.
Nu is de verzekeraar langs geweest samen met de advocaat en er is een voorstel van de verzekeraar op tafel gekomen. Er wordt een bedrag uitgekeerd ondanks dat het medisch niet is aangetoond dat er lichamelijke schade is, wat vaak voorkomt bij whiplashpatienten, wil de verzekeraar tot een schikking komen. Die schikking omvat 3 jaar inkomensverlies en een beetje smartengeld.
Wat nu mijn angst is is het volgende. Ik ben kostwinner en hoe moet dat dan over 3 jaar. Ik had leuk en goed betaald werk waar ik plezier in had, dat plezier is me ontnomen. Mijn hobby latindansen is me ontnomen. Ik heb in veel dingen geen plezier meer waar ik dat eerst wel had. Buiten dat is mijn financiële situatie onzeker geworden.
-De verzekering wil nu schikken.
-In november 2008 heeft de arts van de verzekeraar verklaard dat de klachten die ik heb niet meer voortkomen van het ongeluk. Ik ben nooit bij een arts geweest van de verzekeraar. Maar ja, dat is hun waarheid.
-Mijn werkgever en de Arbo willen een psychologisch onderzoek op touw zetten, maar dit onderzoek mag ik van de verzekering niet afwachten, indien ik dit onderzoek laat uitvoeren voor dat ik een besluit heb genomen vervallen al mijn rechten op de schikking
-Ik heb tot eind november 2009 de tijd om te beslissen en indien ik nee zeg loop ik de kans alles mis te lopen.
Ik vind het moeilijk, omdat het geld een schikking is voor 3 jaar, maar daarna ben ik nog steeds moeder van 2 kinderen die voor inkomen moet zorgen en dat baart me zorgen. Dan kan ik niet alsnog een beroep op de verzekeraar doen.
Mogen ze dit eisen??
mvg Monique
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik voel me voor het blok gezet door de verzekeraar
-
Re: Ik voel me voor het blok gezet door de verzekeraar
Als ik jou was zou ik contact opnemen met van Dort Letselschade, die mij ook
geweldig hebben geholpen. Je weet gelijk waar je aan toe bent, of ze iets kunnen doen. www.van-dort.nl
De baas is iemand die zelf in het verleden heeft gevochten tegen de verzekeraars
door letsel en hij weet waar hij het over heeft.
Hij is vanuit de Pals-groep voor zichzelf begonnen.
Bel ze eens en leg je probleem voor. tel. 046-3540041
succes en ik wens je heel veel sterkte toe.
geweldig hebben geholpen. Je weet gelijk waar je aan toe bent, of ze iets kunnen doen. www.van-dort.nl
De baas is iemand die zelf in het verleden heeft gevochten tegen de verzekeraars
door letsel en hij weet waar hij het over heeft.
Hij is vanuit de Pals-groep voor zichzelf begonnen.
Bel ze eens en leg je probleem voor. tel. 046-3540041
succes en ik wens je heel veel sterkte toe.
@jeanne-veghel,
van Dort is in Maastricht en dat is 043.
046 is omgeving Sittard-Geleen.
Hier is het nummer goed 043 - 354 00 41
van Dort is in Maastricht en dat is 043.
046 is omgeving Sittard-Geleen.
Hier is het nummer goed 043 - 354 00 41
-
Dank je voor de correctie. Klopt dat het 043 moet zijn. Zou het anders vervelend gevonden hebben je een verkeerd nummer te hebben gegeven.
Sorry en anton, dank je wel.
Sorry en anton, dank je wel.