LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letsel Brandwond op hand door thermokan action

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Thermokan

Letsel Brandwond op hand door thermokan action

Ongelezen bericht door Thermokan »

in behandeling..............
bedankt voor de reacties

bericht mag verwijderd worden
Laatst gewijzigd door Thermokan op 11 dec 2010 22:18, 2 keer totaal gewijzigd.

tennis

Re: Letsel Brandwond op hand door thermokan action

Ongelezen bericht door tennis »

Ik kan jou niet helpen, maar ik zou i.v.m. spam het email adres weghalen!

hdpaddy

Ongelezen bericht door hdpaddy »

Action en fabrikant van de thermos schriftelijk en aangetekend aansprakelijk stellen voor alle schade.
Rechtsbijstand verzekering aanspreken en evt rechtswinkel.
Het bewijs door een onafhankelijk bureau laten onderzoeken.

suk6

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

hdpaddy schreef:Action en fabrikant van de thermos schriftelijk en aangetekend aansprakelijk stellen voor alle schade.

suk6
En wat als mevrouw geen rechtsbijstand heeft ?

tennis

Chocomelk schreef:
hdpaddy schreef:Action en fabrikant van de thermos schriftelijk en aangetekend aansprakelijk stellen voor alle schade.

suk6
En wat, als ik beweer, dat dit door de waterkoker is gekomen, en niet door de thermoskan?

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Geen idee hoe die thermoskan functioneert. Heb je hem te vol gedaan soms? Dan kan, als je het deksel er op doet, inderdaad het water er uit spatten. Omdat het toch ergens heen moet.

Eerlijk gezegd heb ik dat wel eens met een thermosfles, dat ik hem te vol doe, dan stroomt de thee er ook aan alle kanten uit.

hdpaddy

Ongelezen bericht door hdpaddy »

Chocomelk schreef:

suk6

Dan maar een letselschade advocaat op nocure/nopay basis(ik kots daarop, maar als je geen verz. of centjes hebt...tja)

Feit is dat ts dit niet over haar kant moet laten gaan en resoluut stappen moet ondernemen, het is tenslotte geen kapotte pc of zo.

Ik vind het trouwens schofterig dat zij door(notabene de manager!) de action wordt afgescheept met een schadeformuliertje, als je naar haar hand kijkt gvd.
Nu weten we allemaal dat de meer dan gemiddeld slimme mensen niet bij Action werken (uitzonderingen daargelaten).

tennis

hdpaddy schreef:
Chocomelk schreef:

suk6

Dan maar een letselschade advocaat op nocure/nopay basis(ik kots daarop, maar als je geen verz. of centjes hebt...tja)

Feit is dat ts dit niet over haar kant moet laten gaan en resoluut stappen moet ondernemen, het is tenslotte geen kapotte pc of zo.

Ik vind het trouwens schofterig dat zij door(notabene de manager!) de action wordt afgescheept met een schadeformuliertje, als je naar haar hand kijkt gvd.
Nu weten we allemaal dat de meer dan gemiddeld slimme mensen niet bij Action werken (uitzonderingen daargelaten).
Ben het met je niet eens.
TS komt bij Action met deze hand, hoe wil in Gods naam een filiaalhouder weten, of dit door een product van hun gekomen is?
Hoe zou je reageren?
Weet je zeker, dat dit verhaal zo geweest is?
TS zou het moeten bewijzen, en dan denk ik, wordt het andere koek!

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

witte angora schreef:Geen idee hoe die thermoskan functioneert. Heb je hem te vol gedaan soms? Dan kan, als je het deksel er op doet, inderdaad het water er uit spatten. Omdat het toch ergens heen moet.
Dat klopt,als jij er de dop op doet,en het water spat er uit,lijkt mij dat de binnenkant van je hand verbrand is.Maar het is bovenop de hand,lijkt wel een heet waterfontein geweest.
Of te snel er in willen gieten en er over gegoten(de kan en de hand)

Thermokan

Bedankt alvast voor alle reacties.

ik heb fotoos gemaakt van de thermokan nadat het gebeurd was.
ik heb de kan zeker niet te vol gedaan er kon nog veel meer in.
er kwam niet een beetje langs de dop maar het kwam er met een flinke druk uitgespoten. het spoot werkelijk alle kanten door de keuken.
ik ben op dit moment alleen maar blij dat mijn kindje niet verbrandt is. en dat ik gelukkig niet in mijn gezicht verbrand ben, ben blij (klinkt misschien stom) dat het maar mijn hand is.
Het gaat me meer om de manier waarop er met je omgegaan wordt.
het belangrijkste in dit verhaal is dat ik het erg vindt dat ze nog in de winkel staan, ik moet er niet aandenken dat dit nog een keer voorkomt bij iemand.
Dat dit door een waterkoker zou zijn gebeurd, dat is onzin maar de fotos die ik heb kunnen dit ook bewijzen.
Ik vind alleen , en dat vindt het belangrijkste is dat ze je serieus moeten nemen.
ik zal naar het juridisch loket gaan en daar ook advies vragen.

ik wil jullie wel allemaal wel bedanken alvast voor jullie reacties

witte angora

deed de grote zwarte klikdop erop en meteen kwam het water er met een druk uit gespoten aan de zijkanten.
Waardoor dus mijn rechterhand verbrandde omdat ik het sloot met rechts.
Dit is het deel van het verhaal van TS waaruit ik opmaak dat de kan wel eens te vol kan zijn geweest. Waarbij ik inderdaad niet helemaal snap hoe het kan dat de bovenkant van de hand verbrand is, want het water spoot er van de zijkanten uit, en de dop waarmee zij de kan sloot zit, neem ik aan, aan de bovenkant. Dus ogenschijnlijk bevond die hand zich boven dat water, tenzij het inderdaad een hele fontein was die door de druk naar boven spoot, over de hand heen.

Thermokan

als ik dit zelf gedaan zou hebben of door een fout van mij dan ga ik toch niet zoiets zeggen.
ik heb niets gezegd dat ik een schade vergoed zou willen of zoiets dergelijks wat ik wil is dat er geen andere mensen meer gevaar lopen.
zoals ik boven schrijf, deed ik de kan dicht ( stuur mijn dochtertje weg) en toen kwam het door de zijkanten er uit gespoten en daarom omdat ik met mijn hand langs de kan was is mijn bovenkant verbrand.
snap je theorie , maar dit is niet het geval.

witte angora

Ik snap je punt, en ik kan me je boosheid richting Action ook wel voorstellen. Hopelijk komt er gauw een oplossing. Al zou je maar het gevoel krijgen dat je serieus genomen wordt, of niet dan.

Thermokan

Daar gaat het me om, dat er fatsoenlijk in iedergeval naar je geluisterd wordt, en dat er geen andere mensen risco lopen aagezien er meerdere klachten zijn.
Mijn leed lost het toch niet op, want als niet mooi geneest , zit ik er mee en dat kan niemand veranderen.
ik ben meer geschrokken door het feit hoe anders fout het had kunnen gaan ivm met een klein meisje van 2.5 die in de keuken stond....
Ik moet er niet aan denken hoe het had kunnen lopen als het paar sec eerder was gebeurd.
Verder weet ik dat ik fotoos heb waarop duidelijk te zien hoe het is gebeurd , deze zijn verstuurd ook naar het contact persoon bij de action.
ik wacht het af.

bedankt voor de reacties

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Thermokan schreef: Verder weet ik dat ik fotoos heb waarop duidelijk te zien hoe het is gebeurd , deze zijn verstuurd ook naar het contact persoon bij de action.
ik wacht het af.

bedankt voor de reacties
Heb jij foto,s waarop te zien is hoe het is gebeurd?
Is de binnenkan soms uit elkaar geklapt?

Gesloten