LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] letselschade

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
mdp

letselschade

Ongelezen bericht door mdp »

Zijn er hier mensen op dit forum. Die door een bedrijfs of ander ongeval letsel opgelopen hebben en dan met name aan de enkel.

Ik heb een aantal jaren geleden een enkelartrodese gehad tengevolge van zo'n ongeval. Deze zaak loopt nu op zijn eind wat betreft afwikkeling schade en toekomstschade.

Zijn er mensen op dit forum die in een zelfde situatie verkeren of reeds afgerond hebben.

p.vanaarle

Re: letselschade

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

ik heb iemand in mijn kennissenkring en netwerk met een soortgelijk ongeval / letsel. die persoon kan door bepaalde redenen alleen met zijn zaak niet op het forum komen, maar ik weet veel van zo'n zaak en mag natuurlijk zijn recht op privacy niet schenden. Misschien kan ik je vragen beantwoorden?
In feite maakt het namelijk niet uit, wat je voor letsel hebt, wat de letselschadebehandeling afwikkeling van je zaak betreft. alleen is de diagnose natuurlijk anders, maar dat is puur medisch.
Wat wil je graag weten?

Groetjes, paul

mdp

Ik wil graag weten wat bij een eindafwikkeling een billijk voorbehoud is voor de toekomst en dan met name de looptijd van het voorbehoud.

En of er mensen zijn die zo'n zaak definief hebben durven schikken middels een afkoop.

Ik ben 27 jaar en overweeg een definitieve afkoop van mijn letsel. Alleen de bepaling van de sommage hiervoor is erg moeilijk en de risico's die er aan vast kleven.

p.vanaarle

mdp,

Het antwoord op je vraag is te vinden bij het onderwerp:beknopte gebruiksaanwijzing voor letselschadeverhaal.

Paul

mdp

Mijn problematiek spitst zich voornamelijk op de schadeposten voor de toekomst.
De tegenpartij acht deze posten niet bewezen voor de toekomst.
Maar wanneer er voor het letsel werkzaamheden verricht worden is het ook aannemelijk dat deze in de toekomst verricht zouden zijn indien er geen letsel opgetreden had.
Volgens heeft de hoge raad destijds ook beslist dat er aan toekomstschade en dan met name verlies aan toekomstig arbeidsvermogen geen zware bewijseisen gesteld worden.
Is dit correct.

Misschien weet iemand op dit forum een topadvocaat op gebied van letselschade??

p.vanaarle

Dat klopt, De uitspraak van de Hoge Raad is inderdaad, dat er geen hoge eisen gesteld mogen worden aan toekomstschade, maar het verzekeringswezen heeft overal een grote goocheltrucendoos voor en veel goochelaars in dienst.
Ik kan je de volgende personen adviseren:
Dr. Pals is op leeftijd, en ik weet niet of hij nog veel zaken aanneemt, Hij staat zo'n beetje als beste bekend en heeft mijn belangen tot nu toe ook goed behartigd. je kunt via IVBL met hem in contact komen op het e-mailadres: [email protected] . Eventueel verwijst hij je wel verder.
Verder kan ik je Plas & Bossinade aanraden. Ik heb zelf goede hulp van mr. Gans, die overigens ook rechter (vervangend) is. als hij het zelf niet kan of wil, dan verwijst hij je wel door. Zijn e-mailadres is: [email protected]
Verder staat ook Sieswerda goed bekend en heeft in de TV-uitzendingen van sept. 2001 en november 2003 van TROS RADAR de waarheid durven te zeggen over omkoping van advocaten door het verzekeringswezen. E-mail adres: [email protected] en zie ook: [email protected]
Er zijn gelukkig nog meer goede advocaten. dus je kunt zelf ook nog zoeken, dus deze lijst is niet compleet. Ook bij de whiplashstichting
[email protected]
en vereniging voor letselschade hebben ze nog een witte lijst. (de zwarte lijst is immers verboden)
[email protected]

Laat je mij horen hoe het verder met je gaat?

groetjes, Paul
Laatst gewijzigd door p.vanaarle op 20 sep 2005 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.

mdp

Heb je misschien een persoonlijk mail adres.
Ik correspondeer over persoonlijke dingen liever op die manier.

Mvg

p.vanaarle

ja, als je op mijn naam achter een onderwerp, dat in rood en onderstreept is afgebeeld, klikt, dan komt er alles over p.vanaarle met daarachter een envelopje.
Klik maar op dat envelopje, dan kun je mij persoonlijk mailen.

dus: Alles over p.vanaarle (daarachter staat een envelopje)

mdp

Ik heb een naam gehad van iemand die zegt dat dit ook een hele goeie is.
De persoon in kwestie die genoemd is, is dr ing Sneep. Moet een hele goeie zijn op letselschade gebied.
Weet iemand of dit zo is??
Ik heb inmiddels ook zijn website gevonden.

mvg

p.vanaarle

ik adviseer je even bij de Whiplashstichting te checken of hij de witte lijst verdient.
groetjes, Paul

Gesloten