LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lijst zwarte verzekeringen
lijst zwarte verzekeringen
Hallo,
Ik ben in begrip een internetsite te construeren met als doel alle mensen die onjuist door verzekeringen zijn behandelt uitgebreid op het net te zetten.
Mensen die al langer met verzekeringen procederen en waar vast staat dat verzekeringen zich willen drukken voor de schade roep ik op om mij te mailen.
Mijn ideologie is het,als een verzekeringsmaatschappij hun kerntaak niet wil of kan nakomen ook geen recht heeft als verzekeraar.
Behalve het opstrijken van de premie is hun kerntaak het opkomen van de schade zowel letsel als ook b.v.brand of andere schade.
Er is inmiddels bekend dat verzekeringen zich hun verantwoordelijk ontrekken door eindeloze procedures waardoor het slachtoffer ook het slachtoffer wordt van verzekeringen.
Dus, mailt u mij voor de eerste stap naar gerechtigheid.
[email protected]
Ik ben in begrip een internetsite te construeren met als doel alle mensen die onjuist door verzekeringen zijn behandelt uitgebreid op het net te zetten.
Mensen die al langer met verzekeringen procederen en waar vast staat dat verzekeringen zich willen drukken voor de schade roep ik op om mij te mailen.
Mijn ideologie is het,als een verzekeringsmaatschappij hun kerntaak niet wil of kan nakomen ook geen recht heeft als verzekeraar.
Behalve het opstrijken van de premie is hun kerntaak het opkomen van de schade zowel letsel als ook b.v.brand of andere schade.
Er is inmiddels bekend dat verzekeringen zich hun verantwoordelijk ontrekken door eindeloze procedures waardoor het slachtoffer ook het slachtoffer wordt van verzekeringen.
Dus, mailt u mij voor de eerste stap naar gerechtigheid.
[email protected]
-
Re: lijst zwarte verzekeringen
Waarom contact zoeken via mail? Waarom niet je webadres hier neergezet? Of desnoods via pb? De manier van schrijven maakt toch echt dat ik vooralsnog de nodige aantekeningen plaats, en de nodige voorzichtigheid betracht.
Dit soort zwarte lijst dingen is in het algemeen niet nuttig en vaak ook gewoon onjuist. Mensen die minder krijgen dan ze willen zullen "hun" verzekeraar op die lijst willen zetten, zelfs al hebben ze ongelijk. Dat een verzekeraar iets niet wil betalen betekent natuurlijk niet (ik hoop dat we het daarover eens zijn) dat de verzekeraar fout is. Soms is de eiser fout en in Nederland wordt dat door de rechter bepaald...
Natuurlijk wil de eiser in deze zaak
http://www.rechtspraak.nl/ljn.asp?ljn=BN1385
de verzekeraar op de zwarte lijst, maar is dat ook terecht....?
Natuurlijk wil de eiser in deze zaak
http://www.rechtspraak.nl/ljn.asp?ljn=BN1385
de verzekeraar op de zwarte lijst, maar is dat ook terecht....?
bovenstaande berichten zijn natuurlijk juist.
maar ik ben van mening dat er massa's letselschade slachtoffers zijn die in hun dossier ernstige "fouten", ook wel leugens, verdraaiingen van feiten, eigen interpretaties en zelfs eigen meningen van een behandelaar die geen enkele medische kennis heeft, lezen.
sturen heet dat.
ik kan uit eigen ervaring vertellen, dat de tp in de rechtszaal een stuk indiende waar mijn mond van open viel.....en de rechter nam het gewoon mee als "waar".........hún eigen interpretatie om zo de zaak naar hun hand te zetten.
ik heb mij heus verzet als een tijger.
denk maar niet dat de rechter zelf controleert en zo kregen zij hun zin.
vertel mij nu niet dat onze rechters medisch geschoold zijn en zo de onzin en tegenstrijdigheden uit dat soort stukken kan halen, maar dat is weer een ander onderwerp.
verzekeraars hebben ook hun eigen "manieren" om hun zin te willen krijgen en zo de gok te nemen dat zij niet hoeven uitbetalen; draaien en k(r)onkelen
soms heb ik zin om mijn stukken gewoon op internet te gooien om de heren aan de kaak te stellen.
voorbeeld: klachten van mijn rechter heup, veranderde ineens in "mijn hele been".....
linker voet werd ineens rechter voet; ik was ergens uit gevallen....nooit gebeurd, ik was loodrecht naar beneden gestort en dan lees ik ineens een zin van de behandelaar van de tp aan hun medisch adviseur: vind u ook niet dat....bent u het met mij eens dat.......
en als toppunt contact opnemen met een voorzitter van een patiënten vereniging en ZIJN mening vragen en dat indienen
dus nee, bovenstaande reacties zijn echt juist, tót een bepaald punt.
ik ben enige tijd geleden begonnen om een boek te schrijven, wat een moordend werk is en zeker niet altijd mijn aandacht heeft.
ik probeer het af te maken en had weleens het idee, om anderen te vragen of zij hun eigen verhaal zoals hierboven aangegeven door mij, zelf op 1 A-4 tje aan mij te mailen en dat toe te voegen.
het gaat vaak in de rechtszaal niet meer over de echte waarheid, maar wie het meest overtuigend gebruik cq misbruik kan maken van de wet of de gaten in de wet.
maar ik ben van mening dat er massa's letselschade slachtoffers zijn die in hun dossier ernstige "fouten", ook wel leugens, verdraaiingen van feiten, eigen interpretaties en zelfs eigen meningen van een behandelaar die geen enkele medische kennis heeft, lezen.
sturen heet dat.
ik kan uit eigen ervaring vertellen, dat de tp in de rechtszaal een stuk indiende waar mijn mond van open viel.....en de rechter nam het gewoon mee als "waar".........hún eigen interpretatie om zo de zaak naar hun hand te zetten.
ik heb mij heus verzet als een tijger.
denk maar niet dat de rechter zelf controleert en zo kregen zij hun zin.
vertel mij nu niet dat onze rechters medisch geschoold zijn en zo de onzin en tegenstrijdigheden uit dat soort stukken kan halen, maar dat is weer een ander onderwerp.
verzekeraars hebben ook hun eigen "manieren" om hun zin te willen krijgen en zo de gok te nemen dat zij niet hoeven uitbetalen; draaien en k(r)onkelen
soms heb ik zin om mijn stukken gewoon op internet te gooien om de heren aan de kaak te stellen.
voorbeeld: klachten van mijn rechter heup, veranderde ineens in "mijn hele been".....
linker voet werd ineens rechter voet; ik was ergens uit gevallen....nooit gebeurd, ik was loodrecht naar beneden gestort en dan lees ik ineens een zin van de behandelaar van de tp aan hun medisch adviseur: vind u ook niet dat....bent u het met mij eens dat.......
en als toppunt contact opnemen met een voorzitter van een patiënten vereniging en ZIJN mening vragen en dat indienen
dus nee, bovenstaande reacties zijn echt juist, tót een bepaald punt.
ik ben enige tijd geleden begonnen om een boek te schrijven, wat een moordend werk is en zeker niet altijd mijn aandacht heeft.
ik probeer het af te maken en had weleens het idee, om anderen te vragen of zij hun eigen verhaal zoals hierboven aangegeven door mij, zelf op 1 A-4 tje aan mij te mailen en dat toe te voegen.
het gaat vaak in de rechtszaal niet meer over de echte waarheid, maar wie het meest overtuigend gebruik cq misbruik kan maken van de wet of de gaten in de wet.
-
Dat kan ik je zo wel vertellen. Met als aanvulling: wie het mooiste/beste/meest verzonnen/gelogen verhaal heeft, die wint.het gaat vaak in de rechtszaal niet meer over de echte waarheid, maar wie het meest overtuigend gebruik cq misbruik kan maken van de wet of de gaten in de wet.
Rechters zitten er heus niet om recht te spreken, die zitten er in de eerste plaats om een boterham te verdienen.
-
In civiele zaken is de rechter "lijdelijk"hetgeen wil zeggen dat hij alleen maar afgaat om hetgeen partijen inbrengen. Wanneer een standpunt niet bewist of in de ogen van de rechter niet voldoende bewist wordt dan zal hij de stellende partij gelijk geven.
Schandpaalsites zijn sowieso dubieus. Iemand die zijn gelijk niet krijgt voelt zich sowieso gedupeerd. Ik zal de laatste zijn om te stellen dat verzekeraars geen fouten maken, echter mensen kunnen ook onredelijk zijn. Wie gaat monitoren of de melding terecht is?
Gezien de zinsopbouw van TS heb ik mijn twijfels op dat op een objectieve manier gaat plaatsvinden.
Schandpaalsites zijn sowieso dubieus. Iemand die zijn gelijk niet krijgt voelt zich sowieso gedupeerd. Ik zal de laatste zijn om te stellen dat verzekeraars geen fouten maken, echter mensen kunnen ook onredelijk zijn. Wie gaat monitoren of de melding terecht is?
Gezien de zinsopbouw van TS heb ik mijn twijfels op dat op een objectieve manier gaat plaatsvinden.
-
In plaats van fiscaaljurist lijkt u me meer een taalpuristFiscaalJurist schreef: /knip
Wat betreft de zinsopbouw: ik ben een Fries, spreek 2 talen (Fries en NL) en heb vaak delen van een zin letterlijk vertaald naar het nederlands..friesisme heet dat hier.
Voor een neerlandicus/taalpurist zoals u komt dat achterlijk over, maar veroordeel mensen daar nou niet te snel op.
ik moet er wel bij zeggen dat niet iedereen Fries is
Om 't ontopic te houden: zwarte lijst heeft z'n voor en tegens..sommige mensen zullen er blij mee zijn, anderen niet.
Het lijkt dan net op politiek
@Friestyler,
komen de zeurende Friezen ook op de zwarte lijst te staan.
Je spreekt 2 talen?
Nederlands en ............???
Je noemt dat dialect in die provincie toch niet een taal?
En een zwarte lijst is gewoon onzin.
Als mij een bureau niet bevalt moet hij dan op de zwarte lijst?
Hoe gek gaat het dan worden?
Mensen die hier schrijven hebben meestal klachten over een bureau.
Mensen die geen klachten hebben schrijven hier echt niets hoor.
En veel mensen hebben geen klachten met bureau's
Ik heb ook Pals gehad maar ook een kantoor in Sneek.
Dat bedrijf was top!
Onzin een zwarte lijst en zeer kwalijk.
komen de zeurende Friezen ook op de zwarte lijst te staan.
Je spreekt 2 talen?
Nederlands en ............???
Je noemt dat dialect in die provincie toch niet een taal?
En een zwarte lijst is gewoon onzin.
Als mij een bureau niet bevalt moet hij dan op de zwarte lijst?
Hoe gek gaat het dan worden?
Mensen die hier schrijven hebben meestal klachten over een bureau.
Mensen die geen klachten hebben schrijven hier echt niets hoor.
En veel mensen hebben geen klachten met bureau's
Ik heb ook Pals gehad maar ook een kantoor in Sneek.
Dat bedrijf was top!
Onzin een zwarte lijst en zeer kwalijk.
-
@antonh
de friese taal is een nederlands erkende taal.
als je al met Pals Sneek te maken hebt gehad, dan zal je ook wel uit Friesland komen denk ik zo..en dan nog afzeiken op 't fries
de friese taal is een nederlands erkende taal.
als je al met Pals Sneek te maken hebt gehad, dan zal je ook wel uit Friesland komen denk ik zo..en dan nog afzeiken op 't fries
even terug naar het topic...
is het niet zo dat de Ombudsman een groot onderzoek had gestart met betrekking tot letselschade?
vast genoeg meldingen gekregen over verzekeringsmaatschappijnen
is het niet zo dat de Ombudsman een groot onderzoek had gestart met betrekking tot letselschade?
vast genoeg meldingen gekregen over verzekeringsmaatschappijnen
@Friestyler,
ik heb eerst een kantoor in Heerlen gehad wat goed was.
Het traject heeft een paar jaar stil gelegen in verband met de eindsituatie.
Intussen was ik verhuisd en heb contact gehad met Pals in Emmen.
Dat was echt 10x niks hoor.
En via mijn werk ben ik met Letselschade Sneek in contact gekomen.
Dat ging zo als het hoort.
Goed!
En ik woon niet in de provincie Friesland gelukkig.
Ben 1x van uit Limburg naar Kollum geweest voor mijn werk, ze hadden problemen met materiaal in dat bedrijf.
Ik heb 3x gevraagd of men in Nederlands kon praten, ik verstond dat dialect niet.
Maar nee hoor.
Daarop mijn koffer dicht gedaan en naar huis gegaan.
Toen was natuurlijk paniek he, een Limburger die dat dialect niet accepteert.
3 weken later zijn ze geholpen maar moesten toen wel naar Soestduinen komen.
En ze konden Nederlands die Friezen en moesten dus door de knieën en hun dialect even vergeten.
Maar Letselschade Sneek heeft mij heel goed en snel geholpen en daar gaat het om.
Goed!
Ben 1x van uit Limburg naar Kollum geweest voor mijn werk, ze hadden problemen met materiaal in dat bedrijf.
Ik heb 3x gevraagd of men in Nederlands kon praten, ik verstond dat dialect niet.
Maar nee hoor.
En ze konden Nederlands die Friezen en moesten dus door de knieën en hun dialect even vergeten.
Maar Letselschade Sneek heeft mij heel goed en snel geholpen en daar gaat het om.
-
Limburgers staan ook niet bekend om hun tolerantie naar anderen toe als het gaat om het "callen" van "hollandsj"antonh schreef:@Friestyler,
Goed!
Maar nee hoor.
1 Limburger bij de groep is prima
2 Limburgers bij de groep is een rampspoed, dan spreken alleen hun eigen dialect en laten de rest links liggen.
Uiteraard is dit generaliserend, maar dat is jouw uitspraak richting de Friezen ook.
Als ik geconfronteerd wordt met dialect, dan vraag ik netjes om Nederlands te praten doen ze dat niet dan ga ik maar Russisch lullen.
@Friestyler,
En wat had je gedacht van 2 Friezen in een groep?
Maar weer topic.
Een zwarte lijst is niet goed omdat op internet te zetten.
Wat ik goed vindt hoef jij nog niet goed te vinden he.
En wat had je gedacht van 2 Friezen in een groep?
Dat Friese dialect is me toch een samenraapsel bij elkaarLimburgers bij de groep is een rampspoed,
Maar weer topic.
Een zwarte lijst is niet goed omdat op internet te zetten.
Wat ik goed vindt hoef jij nog niet goed te vinden he.