LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] misschien net als bamboe-bamboe:oa pd+spitsvoet
misschien net als bamboe-bamboe:oa pd+spitsvoet
dag allemaal,
noodgedwongen ben ik weer aan het lezen geslagen op het forum.
na een waardeloos jaar met een rechtbijstandverzekering was ik genoodzaakt over te gaan, naar zo nu is gebleken een waardeloos letselschade bureau .
ben veel aan het lezen, maar kan weinig onthouden, dus moet altijd weer opnieuw beginnen......zeer ernstig nekletsel.
ik heb helaas veel meer ernstig letsel overgehouden ook posttraumatische dystrofie aan mijn rechter onderbeen en voet.
mijn voet staat ondertussen in een behoorlijke spitsstand.
lopen zit er niet meer in en gebruik nu permanent een elektrieche binnen en een elektrische buitenrolstoel.
heb een jaar na het ongeluk een hulphond gekregen, gelukkig!
desalniettemin, wij moesten verhuizen naar een appartement en hebben zelf alles aan moeten passen.
tegenpartij heeft niets betaald.
ben mijn rijbewijs kwijtgeraakt en moet een aangepaste bus hebben....tegenpartij houdt zich van de domme
heb ondertussen ook veel pijnbestrijding gehad en niets helpt. de hoge dosering pijnstillers doen maar een beetje en zal ze moeten blijven slikken. bijkomend probleem is dat ik sinds twee maanden allergisch ben geworden voor de pijnstillers en onder de galbulten kwam te zitten.
dáár word je echt gestoord van, wat een jeuk. nu heb ik daardoor allemaal littekens in mijn gezicht en nek. slik nu pillen tegen de allergie, want er is geen andere vervanging voor de pijnstillers.
en de tegenpartij?....... die is stil.
de gemeente hier is ook een redelijk drama maar als je iets nodig hebt wat te maken heeft met het ongeluk, zien ze kans om over 1 voorziening
anderhalf jaar te doen
kan nog wel even doorgaan.
ik heb sterk de neiging om maar deze keer te kiezen voor een stevige advocaat.
iemand suggesties?
noodgedwongen ben ik weer aan het lezen geslagen op het forum.
na een waardeloos jaar met een rechtbijstandverzekering was ik genoodzaakt over te gaan, naar zo nu is gebleken een waardeloos letselschade bureau .
ben veel aan het lezen, maar kan weinig onthouden, dus moet altijd weer opnieuw beginnen......zeer ernstig nekletsel.
ik heb helaas veel meer ernstig letsel overgehouden ook posttraumatische dystrofie aan mijn rechter onderbeen en voet.
mijn voet staat ondertussen in een behoorlijke spitsstand.
lopen zit er niet meer in en gebruik nu permanent een elektrieche binnen en een elektrische buitenrolstoel.
heb een jaar na het ongeluk een hulphond gekregen, gelukkig!
desalniettemin, wij moesten verhuizen naar een appartement en hebben zelf alles aan moeten passen.
tegenpartij heeft niets betaald.
ben mijn rijbewijs kwijtgeraakt en moet een aangepaste bus hebben....tegenpartij houdt zich van de domme
heb ondertussen ook veel pijnbestrijding gehad en niets helpt. de hoge dosering pijnstillers doen maar een beetje en zal ze moeten blijven slikken. bijkomend probleem is dat ik sinds twee maanden allergisch ben geworden voor de pijnstillers en onder de galbulten kwam te zitten.
dáár word je echt gestoord van, wat een jeuk. nu heb ik daardoor allemaal littekens in mijn gezicht en nek. slik nu pillen tegen de allergie, want er is geen andere vervanging voor de pijnstillers.
en de tegenpartij?....... die is stil.
de gemeente hier is ook een redelijk drama maar als je iets nodig hebt wat te maken heeft met het ongeluk, zien ze kans om over 1 voorziening
anderhalf jaar te doen
kan nog wel even doorgaan.
ik heb sterk de neiging om maar deze keer te kiezen voor een stevige advocaat.
iemand suggesties?
Re: misschien net als bamboe-bamboe:oa pd+spitsvoet
Is aansprakelijkheid erkent bij je ?
Dat is het eerste belangrijke punt.
Zit je nog verwikkeld in de zaak of ben je er mee klaar ?
Waarom via de rechtsbijstand ?
Je kan direct terecht bij een letselschade kantoor, als tegenpartij de aansprakelijkheid erkent heeft dan kan letselschade jurist/belangenbehartiger direct bij de verzekering zijn werk-uren verhalen.
Begrijp wel de mening van je gemeente want tenslotte is je tegenpartij aansprakelijk voor alle schade die je hebt, dus ook voor eventuele hulpmiddelen etc.
Heb je een pb gestuurd.
Zit je nog verwikkeld in de zaak of ben je er mee klaar ?
Waarom via de rechtsbijstand ?
Je kan direct terecht bij een letselschade kantoor, als tegenpartij de aansprakelijkheid erkent heeft dan kan letselschade jurist/belangenbehartiger direct bij de verzekering zijn werk-uren verhalen.
Begrijp wel de mening van je gemeente want tenslotte is je tegenpartij aansprakelijk voor alle schade die je hebt, dus ook voor eventuele hulpmiddelen etc.
Heb je een pb gestuurd.
ik was direct na het ongeluk zo ziek, dat ik niet instaat was om maar iets te onderzoeken en dacht in idergeval een goed is te hebben aan de rechtbijstand.er moest heel snel een aansprakelijkheid gesteld worden.
Je kan altijd overstappen.letsel schreef:ik was direct na het ongeluk zo ziek, dat ik niet instaat was om maar iets te onderzoeken en dacht in idergeval een goed is te hebben aan de rechtbijstand.er moest heel snel een aansprakelijkheid gesteld worden.
-
Wat hebben ze het afgelopen jaar dan precies voor je gedaan ?letsel schreef:ik was direct na het ongeluk zo ziek, dat ik niet instaat was om maar iets te onderzoeken en dacht in idergeval een goed is te hebben aan de rechtbijstand.er moest heel snel een aansprakelijkheid gesteld worden.
Ik denk niet veel, maar dat begrijp ik dan niet omdat de aansprakelijkheid
is aanvaard.
bitter weinig maar hielden mij met woorden iets anders voor.
heb nu een expertise achter de rug, aangevraagd en afgedwongen bij de rechter, maar inplaats van dat de tp dacht nu van mij af te zijn, was de expertise duidelijk gunstig voor mij in alle opzichten.
tegenpartij de P in; maar desondanks kreeg ik weeeeeer geen voorschot nu moet ik schijnbaar weer voor twee expertises, weet wel bij wie, maar wat ze tussentijds met elkaar hierover besproken hadden weet ik niet.
heb van verschillende mensen een pb ontvangen.
heel erg bedankt.
mijn man is nu helemaal klaar met letselschadebureaus ( de goede daargelaten natuurlijk) en wil een lsa advocaat zoeken.
het is best moeilijk, omdat je gewoon niet weet wie deugt en wie niet.
heb nu een expertise achter de rug, aangevraagd en afgedwongen bij de rechter, maar inplaats van dat de tp dacht nu van mij af te zijn, was de expertise duidelijk gunstig voor mij in alle opzichten.
tegenpartij de P in; maar desondanks kreeg ik weeeeeer geen voorschot nu moet ik schijnbaar weer voor twee expertises, weet wel bij wie, maar wat ze tussentijds met elkaar hierover besproken hadden weet ik niet.
heb van verschillende mensen een pb ontvangen.
heel erg bedankt.
mijn man is nu helemaal klaar met letselschadebureaus ( de goede daargelaten natuurlijk) en wil een lsa advocaat zoeken.
het is best moeilijk, omdat je gewoon niet weet wie deugt en wie niet.
Tjeeminee zeg, schiet dus niet hard op bij je.
Je hebt een medische expertise achter de rug, bij welk soort arts ?
Waarom gingen ze niet akkoord met die medische expertise ?
Waarom nu nog een 2de medische expertise, een medische expertise
moet altijd onafhankelijk zijn dus ook voor de tegenpartij.
Denk dat het inderdaad tijd gaat worden dat je een goede LSA op gaat
zoeken die er wel wat aan doet, schiet zo niet voor je op.
Voordat je het weet beland je in de schulden omdat je niet tijdig een voorschot krijgt.
Wat ik niet normaal vindt is dat tegenpartij niet in de kosten heeft bijgedragen
voor je verhuizing en aanpassing in dat huis.
Schandalig gewoon !
Je hebt toch moeten verhuizen/aanpassen door dit ongeval ! ?
Hoelang ben je al met de zaak bezig ?
Je hebt een medische expertise achter de rug, bij welk soort arts ?
Waarom gingen ze niet akkoord met die medische expertise ?
Waarom nu nog een 2de medische expertise, een medische expertise
moet altijd onafhankelijk zijn dus ook voor de tegenpartij.
Denk dat het inderdaad tijd gaat worden dat je een goede LSA op gaat
zoeken die er wel wat aan doet, schiet zo niet voor je op.
Voordat je het weet beland je in de schulden omdat je niet tijdig een voorschot krijgt.
Wat ik niet normaal vindt is dat tegenpartij niet in de kosten heeft bijgedragen
voor je verhuizing en aanpassing in dat huis.
Schandalig gewoon !
Je hebt toch moeten verhuizen/aanpassen door dit ongeval ! ?
Hoelang ben je al met de zaak bezig ?
Hier kun je kijken welke kantoren aangesloten zijn bij het keurmerk:
http://www.stichtingkeurmerkletselschad ... nlijst.php
http://www.stichtingkeurmerkletselschad ... nlijst.php
dinsdag krijg ik bezoek van een lsa advocaat.
nu maar duimen dat hij het op zich wil nemen.
-
letsel schreef:dinsdag krijg ik bezoek van een lsa advocaat.
Dat gaat hij zeker doen en hopelijk komt er dan schot in de zaak
voor je.
zodan!
het bezoek is geweest; duurde twee uur.
de bende is meegenomen; want zo'n dossier als ik in de doos toegestuurd kreeg, is gewoon een bende
de tegenpartij krijgt nu iemand anders voor zich
het was een complexe zaak, pfffffff.
voor mij is het duidelijk genoeg, maar juridisch is natuurlijk iets anders.
wordt vervolgd.....een jaartje of tig
het bezoek is geweest; duurde twee uur.
de bende is meegenomen; want zo'n dossier als ik in de doos toegestuurd kreeg, is gewoon een bende
de tegenpartij krijgt nu iemand anders voor zich
het was een complexe zaak, pfffffff.
voor mij is het duidelijk genoeg, maar juridisch is natuurlijk iets anders.
wordt vervolgd.....een jaartje of tig