De verzekeraar heeft mij een aanbod gedaan. Dit aanbod is maar een klein deel van mijn totale schade en de onderbouwing door de verzekeraar gaat ook van heel andere uitgangspunten uit, dan dewelke ik naar hen gecommuniceerd heb.
Kan ik het gebodene ook zien als onbetwist deel?
Of verspeel ik mijn mogelijkheden op een hogere uitkering wanneer ik het gebodene accepteer als onbetwist deel.
We verschillen nl nogal van een aantal uitgangspunten voor de berekening
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onbetwist deel schade?
-
Re: Onbetwist deel schade?
Carlos2,
Wat de verzekeraar biedt is natuurlijk nooit de totale geclaimde schade.
Als je het met het gebodene eens bent is het afgelopen en krijg je niet meer dan dat.
meestal is het gebodene niet veel meer dan ze toch al hadden moeten betalen aan inmiddels verstreken en geleden schade, dus het is al minder dan datgene dat ze hadden moeten bevoorschotten.
Oplossing:
Vraag de verzekeraar via je belangenbehartiger het onbetwiste deel alvast uit te betalen.
Zie dat onderwerp op het forum.
Pieter
Wat de verzekeraar biedt is natuurlijk nooit de totale geclaimde schade.
Als je het met het gebodene eens bent is het afgelopen en krijg je niet meer dan dat.
meestal is het gebodene niet veel meer dan ze toch al hadden moeten betalen aan inmiddels verstreken en geleden schade, dus het is al minder dan datgene dat ze hadden moeten bevoorschotten.
Oplossing:
Vraag de verzekeraar via je belangenbehartiger het onbetwiste deel alvast uit te betalen.
Zie dat onderwerp op het forum.
Pieter