Eerlijkheid gebied mij om toe te geven dat nadat mijn letselschade zaak in de handen van Kloppenburg terecht is gekomen, het traject weer soepel lijkt te zijn gaan lopen.
Men is erachter dat ik serieus wil reintegreren, en werkt dus mee aan scholing en verdere reintegratie, voort is men adequaat bezig met het verstrekken van voorschotten zodat ik niet weer in de moeilijkheden geraak, al met al kan dus gesteld worden dat mijn huidige tegenpartij Zurich, zich voorbeeldig opsteld, ik heb weliswaar een probleem met hun medisch adviseur, de man moet gewoonweg voor de tuchtrechter komen te staan om zijn werk eens op een eerlijke en oprechte manier te gaan doen, en ik kan een ieder "verzekeren" dat dit dan ook gaat gebeuren...
Vooralsnog ben ik blij en tevreden, het lijkt erop alsof we vooruit gaan, en dat is wat een verkeerslachtoffer nodig heeft, perspectief.....
Met vriendelijke groet,
Jeroen Sloot
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ook wel eens goed nieuws in Letselschadezaken
Re: Ook wel eens goed nieuws in Letselschadezaken
Ook ik heb een (als ik het vergelijk met de vele negatieve ervaringen) uitermate positieve ervaring met de afhandeling van mijn letselschade. Ruim 3 jaar geleden heb ik een whiplash opgelopen. De letselschade was verzekerd bij (toen nog) UAP nieuw-Rotterdam. Vanaf het begin werd ik geloofd en goed, beleefd en adequaat geholpen. Ik kreeg diverse voorschotten, zelfs voor iets waarvan ik de bon niet meer had. UAP werd op een gegeven moment overgenomen door AXA, maar de service bleef. Ze hebben zelfs een soort revalidatietraining voor me betaald, omdat het GAK dat niet deed. Sinds ongeveer een jaar wordt mijn dossier in opdracht van AXA behandeld door een extern letselschadebureau CED, en dat loopt wel iets moeizamer (vooral langzamer), maar nog steeds met respect. Kortgeleden is mijn letselschadeadvocaat een bedrag overeengekomen voor inkomstenderving in de toekomst, voor huishoudelijke hulp en smartegeld. We praten hier over een aanzienlijk (on-Nederlands) bedrag. Omdat het nog niet op m'n rekening staat, kan ik daar niet over uitwijden, maar toch wilde ik dit verhaal alvast vertellen als een positieve ervaring. Alle hulde voor UAP/AXA!! (en mijn advocaat natuurlijk).
Sylvia de Vries, Haarlem
Sylvia de Vries, Haarlem
Na 3 jaar en vele onderzoeken mag ik (25jr) eindelijk zeggen dat ik whiplash heb. Opgelopen doordat een dronke en onverzekerde man mij van achter aanreed terwijl ik stilstond.
Via Bureau Slachtofferhulp heb ik een advocaat gekregen die veel voor mij doet, al dik drie jaar lang. Mijn tegenpartij is nu het Waarborgfonds en het duurt allemaal erg lang. Het Waarborgfonds wil alles 30 keer door de molen halen en is niet zo scheutig met haar centjes.
Echter blijf ik positief denken, anders had ik het bijltje er allang bij neergegooid. Het is niet alleen de whiplash, maar alle administratieve dingen die er nog eens bijkomen. Ze willen echt alles van je weten!
Er gaat geen dag voorbij of ik word ermee geconfronteerd. Ik vraag me dan ook steeds af wanneer ik het nu eens af kan gaan sluiten!
Via Bureau Slachtofferhulp heb ik een advocaat gekregen die veel voor mij doet, al dik drie jaar lang. Mijn tegenpartij is nu het Waarborgfonds en het duurt allemaal erg lang. Het Waarborgfonds wil alles 30 keer door de molen halen en is niet zo scheutig met haar centjes.
Echter blijf ik positief denken, anders had ik het bijltje er allang bij neergegooid. Het is niet alleen de whiplash, maar alle administratieve dingen die er nog eens bijkomen. Ze willen echt alles van je weten!
Er gaat geen dag voorbij of ik word ermee geconfronteerd. Ik vraag me dan ook steeds af wanneer ik het nu eens af kan gaan sluiten!
Tja als je een groot bedrag in eens krijgt lijkt dat veel, maar is daarmee alles schade wel vergoed? Is het geld nu misschien op?
Weet je zeker dat je daarmee wel alle toekomstige rekeningen. Heb je wel rekening gehouden dat je over dat bedrag belasting gaat betalen?
Denk je nou echt dat als je een grote prijs in een lotterij wint die zegt dat dat netto is, je geen belasting betaald? Hou er (zeker) maar rekening mee van wel.
Links, rechts, onder of bovendoor, ze pakken je toch wel.....
Weet je zeker dat je daarmee wel alle toekomstige rekeningen. Heb je wel rekening gehouden dat je over dat bedrag belasting gaat betalen?
Denk je nou echt dat als je een grote prijs in een lotterij wint die zegt dat dat netto is, je geen belasting betaald? Hou er (zeker) maar rekening mee van wel.
Links, rechts, onder of bovendoor, ze pakken je toch wel.....