Chocomelk schreef:Friestyler schreef:ach, de ervaring met Pals leert dat ze intern al afscheid van de klant hebben genomen en de klant word niet op de hoogte gesteld.
mede daardoor heb ik een aantal weken voor de kat z'n k*t zitten wachten op iets wat niet zou komen.
nu wacht ik alweer 3 weken en wederom geen teken van leven..in mijn optiek herhaalt de geschiedenis zich weer en dan is 't mij wel zalig.
(nu zal je zien, morgenvroeg 10 uur hangen ze aan de lijn...)
Ik hoop het voor je dat ze morgen om 10 uur aan de lijn hangen.
Maar hoe dan ook, jou zaak staat stil en dat is voor jou zeer
vervelend, Pals zal dat weinig kunnen intereseren of jou zaak stil staat
of niet, is niet hun probleem.
Één zwaluw maakt nog geen zomer hoor
Ik had zelf het idee dat de PalsGroep het roer wilde omgooien,
maar als ik nu naar jouw zaak kijk denk ik, dat ik het toch mis heb
gehad helaas en dat vind ik dan gewoon jammer en moet ik
mijn mening bijstellen voor mezelf betreffende het e.e.a.
Het is zoals het b.g. spreekwoord zegt:
Één zwaluw maakt nog geen zomer, want het gaat tenslotte
om het eindresultaat.
Als 1 ding goed loopt, betekent het niet dat andere dingen ook
zo goed gaan lopen.
Vertrouwen moet je weer verdienen als bedrijf zijnde en zeker
als er vervelende dingen zijn gebeurd zoals in ons geval, vind ik.
Het duurt/duurde gewoon allemaal te lang naar mijn mening
alvorens iets wordt/werd ondernomen/opgelost en met Friestyler
gebeurt het nu dus ook nog steeds blijkbaar.
Ik zou mensen willen aanraden als ze op zoek zijn naar een
goed letselschadebureau, eerst maar eens goed op internet te kijken
of er iets bekend is over dat bureau waar ze mee in zee willen gaan.
Het kan ze een hoop EXTRA stress en ellende besparen, want dat
hebben ze al genoeg door datgene wat hen is overkomen.