LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] petitie kan vanaf NU ondertekent worden: link hieronder

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
letsel

petitie kan vanaf NU ondertekent worden: link hieronder

Ongelezen bericht door letsel »

http://letselschadeslachtoffers.petities.nl

als je wil tekenen, heel erg bedankt!

de einddatum en laatste dag om te kunnen ondertekenen is vastgesteld op 2 september 2010.

vertel het door aan anderen, zodat er een groot aantal mensen bereikt kan worden die kunnen tekenen.

antonh

Re: petitie kan vanaf NU ondertekent worden: link hieronder

Ongelezen bericht door antonh »

Wie of wat is "Letsel"?
Vindt het een beetje een vage site om te tekenen.

letsel

dag antonh

letsel ben ik, dus geen wat.
je kan mijn naam zien bij de petitie, dus ik ben geen vaag iets.

ik ben, net als zovelen hier letselschade slachtoffer.

vage site?
er staan grote hoeveelheden petities op die er toe doen.
geen idee wat je daarmee kan bedoelen.
de tekst leek mij duidelijk genoeg.

maar als je nog meer gerichte vragen hebt, stel ze gerust.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Vind het persoonlijk een goed iets, MAAR, niet alle letselschade zaken kunnen
binnen 3 jaar afgerond worden omdat niet altijd de medische einddiagnose duidelijk is.
Een letselschade-zaak is zo persoonlijk en voor ieder dus totaal anders.

letsel

met een petitie wil je aangeven, dat er in de maatschappij een probleem is, waar een oplossing voor zou moeten komen.

als je een petitie aanmaakt, staat er omschreven dat je goed het doel moet proberen uit te leggen; dat wordt ook nagekeken.
het is niet zo dat ik degene ben die een wet kan maken, ik kan alleen maar in een vastgesteld kader van x aantal tekens aangeven wat het doel zou kunnen/moeten zijn.

de wet wordt niet door mij in details voorbereid; ik geef alleen globaal aan.
alles sub delen die op anderen slaan, worden door de commissieleden, leden van de tweede kamer, gedaan.
zíj moeten ervoor zorgen dat er een deugdelijke inhoud komt voor iedereen.
uiteraard is elk letsel anders, het gaat erom, dat er een wet moet komen die letselschadeslachtoffers gaat beschermen, hoe dan ook!
stel voor dat je een vorm van letsel hebt die niet binnen drie jaar afgehandeld kan worden om welke reden dan ook.
dan zullen ook diezelfde knappen koppen daar ook een regeling voor moeten treffen die vast staat in de wet.
Alle verzekeringsmaatschappijnen hebben zich te houden aan het rapport van Tilburg en er is er niet één die dat precies uitvoert.
ze tekenen, spreken onderling af en gaan daarna gewoon door op met waar ze waren gebleven.

Volgens mij heb ik de grote baas van de vereniging van alle verzekeringsmaatschappijen horen verklaren dat zij, de verzekeringsmaatschappijen,intern hierover afspraken moeten maken.
maar dat duurt dan nog wel een jaar of drie, vier.....veel haast is er dus niet en waar het toe leidt is een raadsel.

laat dan een wet uitsluitsel geven, dan weet iedereen waar hij zich aan te houden heeft.
het is toch te gek voor woorden, dat het in België wel bij wet gerelgd is en wij zouden dat niet kunnen?

ik weet uit goed ingelichte bron dat er in den haag allang een voorstel voor een soortgelijke wet klaar was, maar ja, toen waren er een twee grote partijen die het geweigerd hebben.
ff raden wie er met elkaar ruzie hadden en het kabinet viel.........

ik kan niet op de barricaden staan, mensen gaan bezoeken of zo iets.
ik kan nog maar erg weinig, maar dit kan ik wel.
dus ik hoop dat mensen die op één of andere manier deze petitie een warm hart toedragen, willen tekenen.
ik ga morgen een afspraak maken om deze petitie te overhandigen in den haag.
of het nu 20 of 20.000 steunbetuigingen zijn, die petitie gaat naar de tweede kamer.

Gesloten