LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PIP Implantaten Park Medisch Centrum
PIP Implantaten Park Medisch Centrum
Er is al veel op het nieuws gezien van de PIP borst implantaten. 9 jaar geleden heb ik deze operatie gehad bij het Park Medisch Centrum te Rotterdam. Dit was een ERG dure kliniek waar ik veel vertrouwen in had. Nu blijkt dat ze de goedkoopste implantaten hebben gebruikt die er toendertijd verkrijgbaar waren. Ik heb ze sinds 2003 en per 2001 was al bekend om deze 'beter niet meer te gebruiken'. Dit wordt uiteraard allemaal ontkend. "Nee hoor mevrouw, deze implanten werden als zeer goed beschouwd". Tuurlijk!!! Het waren de goedkoopste in imloop. Nu blijkt dat ze erg snel scheuren en grote kans op lekkage hebben. Daarnaast blijkt de fabriek na de keuring de inhoud te hebben geweizigd waardoor er verboden stoffen inzitten. Mijn zorgverzekeraar is super, mijn kliniek is werkelijk dramatisch en schuift alles af!!! Aan de telefoon hoor ik gezucht en gekreun omdat ik misschien een lastige oud-patient ben die vragen heeft?? En hier graag antwoord op zou willen maar niet krijgt?? Nog maar afwachten wat hiervan terecht komt...??? Slechte zaak van de kliniek!!!
-
Re: PIP Implantaten Park Medisch Centrum
Beste mevrouw,
Wat een vervelend verhaal! Naar aanleiding hiervan zou ik u graag iets vragen. Ik ben studente journalistiek en op zoek naar iemand die haar ervaringen met deze veelbesproken implantaten met mij wil delen in een interview. Het is voor mij een schoolopdracht, niets hiervan zal worden gepubliceerd. Zou u hier misschien voor open staan?
Vriendelijke groet,
Susanne
Wat een vervelend verhaal! Naar aanleiding hiervan zou ik u graag iets vragen. Ik ben studente journalistiek en op zoek naar iemand die haar ervaringen met deze veelbesproken implantaten met mij wil delen in een interview. Het is voor mij een schoolopdracht, niets hiervan zal worden gepubliceerd. Zou u hier misschien voor open staan?
Vriendelijke groet,
Susanne
-
Re: PIP Implantaten Park Medisch Centrum
dat is niet fijn als je dat meemaakt,en al helemaal geen goede reklame voor die kliniek!
alles wordt vergoed door de verzekeraar geloof ik he?
of je het nu zelf ooit heb laten doen of dat het medisch was?
gelukkig dat het gecorrigeerd kan worden,zo snel mogelijk laten doen,maar of je dat bij die kliniek moet laten doen?
ik zou ze die verdiensten eerlijk gezegd niet gunnen!
in het erasmus zit een hele goede plastisch chirurg,die doet veel borstoperaties,.
weet niet hoe hij heet moet je dan even op googlen..
maar ja erasmus weer lange wachtlijst waarschijnlijk.
succes en sterkte
alles wordt vergoed door de verzekeraar geloof ik he?
of je het nu zelf ooit heb laten doen of dat het medisch was?
gelukkig dat het gecorrigeerd kan worden,zo snel mogelijk laten doen,maar of je dat bij die kliniek moet laten doen?
ik zou ze die verdiensten eerlijk gezegd niet gunnen!
in het erasmus zit een hele goede plastisch chirurg,die doet veel borstoperaties,.
weet niet hoe hij heet moet je dan even op googlen..
maar ja erasmus weer lange wachtlijst waarschijnlijk.
succes en sterkte