dag allemaal,
vandaag even een letselschadedreun te verwerken gehad( tegenpartij he ), maar ben weer helemaal fris als een hoentje.
mijn antwoord kwam vanavond
op http://www.petities.nl heb ik een petitie gezet die ik graag wil overhandigen aan de Tweede Kamer.
de petitie heet : wet ter bescherming van letselschadeslachtoffers.
teken als je het ermee eens bent en overtuig de Tweede Kamer van deze wet!
er moet een einde komen aan het feit dat letselschadeslachtoffers en hun familieleden vogelvrij zijn.
de praktijken van de verzekeringsmaatschappijnen moeten worden gestopt!
het kost weinig tijd en misschien heb je binnen drie minuten wel meegeholpen aan het tot stand komen van een o zo noodzakelijke wet.
heb even geduld, hij staat er eerdaags op en dan kan er ondertekent worden.
ik dacht dat het meteen kon, maar hij moet ff door een molen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] steun deze(mijn) petitie/ www.petities.nl
Re: steun deze(mijn) petitie/ www.petities.nl
mogelijk handig om even de directe link te plaatsen
http://petities.nl/petitie/wet-ter-besc ... achtoffers
http://petities.nl/petitie/wet-ter-besc ... achtoffers
-
Succes met deze petitie
Wanneer je te maken krijgt met letselschade ben je nog niet jarig. Heb je al een groot probleem door dat blijvende letsel, mag je ook nog door de mangel door de advocatuur van de tegenpartij. Een gevecht van jaaaaren volgt. Als je dat kunt volhouden tenminste. Velen laten zich murw geslagen verleiden met een fooi om er maar eens eindelijk vanaf te zijn en hun leven weer op te kunnen pakken.
En die pro deo advocaten of vakbondsadvocaten heb je geen fluit aan
Wanneer je te maken krijgt met letselschade ben je nog niet jarig. Heb je al een groot probleem door dat blijvende letsel, mag je ook nog door de mangel door de advocatuur van de tegenpartij. Een gevecht van jaaaaren volgt. Als je dat kunt volhouden tenminste. Velen laten zich murw geslagen verleiden met een fooi om er maar eens eindelijk vanaf te zijn en hun leven weer op te kunnen pakken.
Dat ben ik met je eens.Jeanclaude Dereumaux schreef:Succes met deze petitie
heel erg bedankt voor jullie ondersteuning.
ik wil graag meer bekendheid geven aan deze petitie, maar ja.........ik was even te ziek en in het ziekenhuis
ik ga stug door, weliswaar in aangepast tempo, maar toch weer dóór
ik wil graag meer bekendheid geven aan deze petitie, maar ja.........ik was even te ziek en in het ziekenhuis
ik ga stug door, weliswaar in aangepast tempo, maar toch weer dóór