Hallo,
Ik heb sinds december 2002 ook last van een whiplash maar bij mij wordt de schade kant van het verhaal uitstekend opgelost.
Ik kan sindsdien geen volledige werkweek meer werken en ik krijg tot op vandaag nog altijd mijn loon aangevuld naar een 40-uur werkweek.
Verder word werkelijk alles gedekt denk bijvoorbeeld aan rijskosten, fysio, porto en telefoonkosten nou alles dus.
Het enige nadeel is dat ik wel altijd een paar maanden moet wachten op mijn voorschot maar dat ligt helemaal aan de verzekeringsmaatschappij.
Maar het belangrijkste is: ik krijg wel die schadevergoeding!
Als tip zou ik jullie willen geven kijk eens op
www.rechten.nl
(voor regio Limburg, er ligt een folder bij de huisarts die je kunt meenemen, evt. ook voor andere regio's je krijgt dan via hun een advocaat aangewezen het dichts bij jou in de buurt ) dat is een advocatenkantoor dat zich echt inspant voor de "patiënt" en zij zullen zeker meer invloed hebben op een verzekeringsmaatschappij dan dat je alles zelf zou doen.
Daar komt ook nog eens bij dat mits je je ongeval niet zelf schuld bent dat je geen advocaat-kosten schuldig bent, die verhalen ze namelijk ook!