LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] whiplash

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Hilda20

whiplash

Ongelezen bericht door Hilda20 »

Hallo ik ben een vroeuw van 48 jaar. 10 jaar geleden heb ik een wiplash opgelopen door een kopstaart botsing.De tegen partij heeft dit ook erkend.Ik had een letselschade bedrijf in de arm genomen maar die heeft uiteindelijk niet veel voor mij gedaan.Ik toen met dit erijf gestopt en toen kreeg ik 500.00 gulden en ik moest tekenen voor hun verichte arbeid en uren en zij kregen 2500.00 gulden.Daarna door heel veel familie omstandigheden heb ik zelf niets kunnen ondernemen. nooit heb ik meer iets van de tegen partij vernomen.Intussen ben ik ook door omstandigheden 6 keer verhuisd.Nu 2007 krijg ik eindelijk alles een beetje op een rijtje,maar nog elke dag heb ik heel veel last van dit ongeval.Mijn vraag? is dit nu na zoveel jaar verjaard? Zou U mij dit kunnen vertellen.Met vr. gr. Hilda :cry:

antonh

Re: whiplash

Ongelezen bericht door antonh »

@Hilda20

Wat heb je nu gekregen?

Ik toen met dit erijf gestopt en toen kreeg ik 500.00 gulden en ik moest tekenen voor hun verichte arbeid en uren en zij kregen 2500.00 gulden.

Ik vindt F 500,00 wel weinig als je een bedrijf ebt gehad.
Mijn ongeluk is in 1993 geweest en heb ik 1998 F 113.000,00 gekregen.
Het dossier is niet afgesloten, er is niet getekend voor eindfinale.
Ik ben weer naar een advocaat gegaan en we gaan nu verder met het dossier.
Als jij getekend hebt voor finale kwijting maak je weinig kans.

Hilda20

Ongelezen bericht door Hilda20 »

Hallo,bedankt voor Uw berichtje, nee ik heb nergens voor getekend alleen voor die fl.500,00 en verder is het contact weg.Ik heb nooit meer iets van de tegenpartij gehoord.Ik denk er nu over om een letselschade brijf mijn dossier opnieuw te openen. Ik laat dit dan wel even aan U weten.vr.gr. Hilda Rosman

Hans V

Ongelezen bericht door Hans V »

zonder Meer gegevens is een antwoord op de vraag eigenlijk niet goed mogelijk.

Als de door jou aangegeven whiplash is ontstaan bij een aanrijding met een automobiel, dan is het niet uitgesloten dat de zaak nog niet is verjaard
Dat heeft te maken met de regels inzake verjaring.

Dat kan allemaal anders liggen als je inderdaad een verklaring het betekent daarmee afstand gedaan van verdere vorderingen. Je zegt dat je iets hebt getekend in verband met de € 500 die het gekregen.

Het wordt niet duidelijk wat je nu hebt getekend. het is ook wel bijzonder dat het bureau dat bijstand verleende kennelijk wel € 2500 ontving.
Dat soort zaken komt wel vaker voor. Bijzonder blijft het wel. Zie wat dit betreft de recente publicaties over de uurtarieven van bureaus die voor slachtoffers letselschade behandelen.

Als je iets meer kunt vertellen kan ik vast wel wat meer aangeven over de mogelijkheden om alsnog een vordering in te dienen. Eenvoudig zal zijn vordering niet zijn, gezien de tijd die inmiddels is verlopen.

Gesloten