LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie kent neuroloog bomhof uit breda

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
ton1

wie kent neuroloog bomhof uit breda

Ongelezen bericht door ton1 »

wie o wie kent, of heeft ervaring met neuroloog bomhof uit breda.

reacties zijn welkom

groetjes............

p.vanaarle

Re: wie kent neuroloog bomhof uit breda

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

afbeeding:http://i7.photobucket.com/albums/y268/p ... Bomhof.jpg
http://www.hoofdpijncentra.nl

VSN-forum: Myocaféhoi august, die prednison kuur is mij voorgeschreven door Dr. Bomhof, neuroloog in het Amphia ziekenhuis in breda. Deze kuur duurde 3 dagen en werd ...
www.vsn.nl/myocafe/reaction. php?onderwerp_id=4177&aantal=22 - 34k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Amphia - NeurologieNeurologie. dr. SLM Bakker MAM Bomhof R. van Dijl dr. PMM van Erven RJ de Graaf mevr. dr. JF de Rijk-van Andel dr. EACM Sanders DJ Scholten JPM Stroy ...
www.amphia.nl/werken_leren/226 - 10k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Hoofd - De meest gestelde vragen. - BOMHOF, DR. MAM EN DR. JL VAN ...Hoofd - De meest gestelde vragen.; BOMHOF, DR. MAM EN DR. JL VAN DER ZWAN. Offered by Matilda's Boek.
www.antiqbook.nl/boox/mtd/R01662.shtml - 4k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Tribune 1/99: Smeermiddelenvan dr. Bomhof. Het enige middel tegen migraine dat erin genoemd wordt, is Imigran en de werking daarvan wordt uitgebreid beschreven en geprezen. ...
www.sp.nl/nieuws/tribune/9901/pillen.stm - Gelijkwaardige pagina's

CASA - Dr.ir. W. BomhofSpeaker:, Dr.ir. W. Bomhof. Date:, Wednesday October 29, 2003. Title:, Networks of local minima in optical system optimization ...
www.win.tue.nl/casa/meetings/ colloquium/previous/abstract031029.html - 30k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

[DOC] loginBestandsformaat: Microsoft Word - HTML-versie
Emile Couturier, Dr Bomhof uit Breda heeft hierover een stuk geschreven dat u op onze website kunt terugvinden. Jasper, ok. Emile Couturier, Ten aanzien van ...
www.hoofdpijncentra.nl/hoofdpijn/ nieuwsbrief/Spreekuren/20-02-06.doc - Gelijkwaardige pagina's

[PDF] OVERZICHT REGISTER MARKETEERS 2006Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
marketingAdviescentrum. GJW Bomhof MBA RM. dr. KS Brandsma RM MM. MCD. drs. WAM de Bruijn RM. Campina BV. drs. JAH Burgers RM. Burgers Marketing BV ...
www.nima.nl/graphics/PDF/REGISTER_MARKETEERS_2006.pdf - Gelijkwaardige pagina's

Neurology -- Abstracts: Gilliam et al. 60 (2): 196... Regina, SK, Canada; Ignatius Ziekenhuis Poli Neurologie (Dr. Bomhof), Breda, the Netherlands; Neurology Clinic of San Antonio (Dr. Gazda), TX; ...
www.neurology.org/cgi/content/abstract/60/2/196 - Gelijkwaardige pagina's

Migrainerubriek - Hoofdbrekens en KopzorgenHet tweede is geschreven door Dr. MAM Bomhof en Dr. JL van der Zwan en is genaamd: "101 vragen over hoofdpijn" (ISBN 90-410-0217-0). ...
people.zeelandnet.nl/vdwindt/migraine/andre.htm - 7k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Laatst gewijzigd door p.vanaarle op 27 apr 2006 12:59, 3 keer totaal gewijzigd.

ton1

Ongelezen bericht door ton1 »

bij deze moet ik de man van staal DHR p. v. aarle natuurlijk weer eens op passende wijze bedanken: bij deze hartelijk dank!!
ja.....sommige links had ik zelf ook ontdekt........maar ben er niet echt wijzer van geworden.......
ik ga daar heen voor een wiplash onderzoek, en men gaat kijken ofdat het overige van mn ziekte t.g.v. een ongeval zou kunnen komen!
nou heb ik bij een andere bron ( zo noem ik het maar effe) geraadpleegd, en ben aardig op de hoogte!
ben alleen benieuwd bij wie ik terecht kom, en wat zijn/haar visie zall zijn!
Ik dacht eigenlijk;misschien zijn er mensen die persoonlijk een onderzoek hebben gehad bij Bomhof te breda.
over de vraagstelling is mn advocaat en de medsch adviseur v.d. tegenpartij het beiden niet eens, de rechter, kan hierin wel bemiddelen !

groetjes

p.vanaarle

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

Tommys, De beste neuroloog en neuropsycholoog voor slachtoffers met dit soort letsels zijn neuroloog dr. Breuer en dr Eric Matser in het Sint Annaziekenhuis in Geldrop.
Ik en vle andere slachtoffers zijn met hen goed geholpen. Ook alle sportmensen van Nederland en België (net over de grens) komen daar.

Gesloten