![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
letsel schreef:vandaag voel ik mij net als friestyler( ik wil je topic niet bevuilen of overnemen, hoor!)
vanmiddag kreeg ik ook het bericht dat een voorschot....tja, nou nee hoor, dat vinden we niet nodig..![]()
![]()
niet nodig........wie zijn zijik heb al drie jaar geen cent gezien
![]()
ik heb weliswaar een andere TP; hoe was het ook al weer friestyler?
zij gingen op vakantie en wij hebben voor hun zakgeld gezorgd?![]()
Jeanne, het wordt eerst op de derdenrekening gestort van Pals Groep en hun storten het weer door. ( is overigens de normale gang van zaken)jeanne-veghel schreef:@Friestyler
Heb je het voorschot(je) al op je rekening gestort gekregen?
Zo ja, van wie was het afkomstig?
Rekening Pals of gestort door Achmea zelf?
Mijn voorschot was afkomstig van de rekening van de verzekeraar zelf.
Duurt het nog 2 weken op deze manier en weet je ook niet ofChocomelk schreef:Jeanne, het wordt eerst op de derdenrekening gestort van Pals Groep en hun storten het weer door. ( is overigens de normale gang van zaken)jeanne-veghel schreef:@Friestyler
Heb je het voorschot(je) al op je rekening gestort gekregen?
Zo ja, van wie was het afkomstig?
Rekening Pals of gestort door Achmea zelf?
Mijn voorschot was afkomstig van de rekening van de verzekeraar zelf.
Ja dat duurt waarschijnlijk wel even voordat men het op zijn bankrekeningjeanne-veghel schreef:
Duurt het nog 2 weken op deze manier en weet je ook niet of
het voorschotbedrag daadwerkelijk dat bedrag is wat gezegd wordt.
ivm eventuele inhoudingen.
Dan is het zaak dat Friestyler dat zwart op wit even zal vragen nietwaar?Chocomelk schreef:Ja dat duurt waarschijnlijk wel even voordat men het op zijn bankrekeningjeanne-veghel schreef:
heeft staan.
En nee je weet dus niet precies wat het daadwerkelijke bedrag is of hij moet
een bevestiging van Pals Groep vragen wat er gestort is door Achmea.
Inderdaad zeer belangrijk !jeanne-veghel schreef:Dan is het zaak dat Friestyler dat zwart op wit even zal vragen nietwaar?Chocomelk schreef:Ja dat duurt waarschijnlijk wel even voordat men het op zijn bankrekeningjeanne-veghel schreef:
heeft staan.
En nee je weet dus niet precies wat het daadwerkelijke bedrag is of hij moet
een bevestiging van Pals Groep vragen wat er gestort is door Achmea.
Heb je niet gevraagd per wanneer je het bedrag kon verwachtenFriestyler schreef:heb nog niks op de rekening gezien (zojuist gecontroleerd)
mag wel tijd worden..Achmea zal gelegenheid tot ING hebben, Pals ongetwijfeld ook..en ik ook.
dan moet zoiets binnen een dag klaar kunnen zijn.
De persoon bij Achmea was alleen voor spoed bereikbaar, via hem hebben ze e.e.a. geregeld..maar zoveel spoed zit er blijkbaar ook weer niet achter
feit is dat ik dus niet kan bestellen omdat er al geruime tijd rekeningen open staan..en dan leveren ze niet..man man..
Ik weet niet waarom het eerst naar Pals moet, of het moet zijnFriestyler schreef:ze zouden 't storten wanneer 't bij pals op de rekening stond
al zou 't per bank gaan dan duurt 't zo'n 2 dagen..van Pals naar mij per bank ook 2 dagen..dan zou 't er haast moeten zijn.
vrees 't ergste.
Kan, ja. Maar of ze het doen is een tweede, daar ben je toch wel achter intussen, of niet dan.Ook als er niets gestort wordt dan kan belangenbehartiger/advokaat er weer achteraan.
Natuurlijk ben je daar zelf wel eerder achter, maar belangenbehartiger/advokaat heeft contakt met tegenpartij en niet jijzelf als persoon.witte angora schreef:Kan, ja. Maar of ze het doen is een tweede, daar ben je toch wel achter intussen, of niet dan.Ook als er niets gestort wordt dan kan belangenbehartiger/advokaat er weer achteraan.
Je ongeluk is toch al even geleden gebeurd en ik vroeg me af waaromwitte angora schreef:Kan, ja. Maar of ze het doen is een tweede, daar ben je toch wel achter intussen, of niet dan.Ook als er niets gestort wordt dan kan belangenbehartiger/advokaat er weer achteraan.