LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pals: (titel aangepast) voorschot & puinhoop

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
snepke

Re: Pals: (titel aangepast) voorschot & puinhoop

Ongelezen bericht door snepke »

En ik ben een zij geen hij
Laatst gewijzigd door snepke op 26 jan 2011 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Friestyler

Ongelezen bericht door Friestyler »

@Snepke,

no hard feelings

en een zij? oei..excuus van mijn kant :wink:

snepke

excuus aanvaard :P

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Hoop dat je vandaag gebeld bent Friestyler zodat ook jij eten kan
kopen in deze vakantie tijden en je lasten kan betalen :!:
Neem aan dat ze toch wel een gaatje van een kwartier hebben kunnen vinden om met je te telefoneren.

Friestyler

tot op heden alleen nog gebeld door een maatje van me en moeders.

nu 1805 uur, dus ze zullen morgen wel bellen

hahaha sprookjes bestaan niet

Chocomelk

Friestyler schreef:tot op heden alleen nog gebeld door een maatje van me en moeders.

nu 1805 uur, dus ze zullen morgen wel bellen

Jammer, hopelijk dat ze morgen tijd vinden om je te bellen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Niet? :shock:

Oh...

Friestyler

mocht iemand nog een oplossing/idee hebben inzake 't financiele aspect in combi met Pals/Achmea, dan mag hij/zij zich melden

desnoods op email [email protected]

word er onderhand schijtziek van..het doel van de tegenwerking is me geheel duidelijk, mij richting afgrond helpen..maar wat doe je ertegen?

Chocomelk

Friestyler schreef:mocht iemand nog een oplossing/idee hebben inzake 't financiele aspect in combi met Pals/Achmea, dan mag hij/zij zich melden

word er onderhand schijtziek van..het doel van de tegenwerking is me geheel duidelijk, mij richting afgrond helpen..maar wat doe je ertegen?
Een ander letselschade kantoor zoeken die je niet richting afgrond helpt.
Die er niet is om alleen voor zichzelf de zakken te vullen.
Dan komt natuurlijk de volgende vraag: WELK letselschadebureau ?
Hmmm.....kan er helaas geen antwoordt op geven.

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Chocomelk schreef:
Friestyler schreef:mocht iemand nog een oplossing/idee hebben inzake 't financiele aspect in combi met Pals/Achmea, dan mag hij/zij zich melden

Een ander letselschade kantoor zoeken die je niet richting afgrond helpt.
Die er niet is om alleen voor zichzelf de zakken te vullen.
Dan komt natuurlijk de volgende vraag: WELK letselschadebureau ?
Hmmm.....kan er helaas geen antwoordt op geven.
Door dit soort zaken voel je pas echt hoe meedogenloos het er aan
toe kan gaan helaas. Woorden schieten gewoon tekort.

Friestyler

Wat ik me nog wél afvraag:
Pals leest mee, prima..maar wat denken ze er nou van als ze dit zo lezen?
Zijn ze trots dat ze weer een een armoedig en daarmee potentieel gewillig eindbod slachtoffer hebben?
Word hier vanuit Pals met gemengde gevoelens naar gekeken?
Is Pals trots dat er weer iemand zowel prive als zakelijk naar de kloten gaat? (cijfers voor bepaalde personen ter inzage :mrgreen: )
Zitten ze daar bij Pals met een dermate stijve dat hun bureau 5 cm omhoog komt?
Is dit de kick waar Pals 't voor doet?

hoe moet ik me dat voorstellen??

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk dat hun reactie vergelijkbaar is met die van de katholieke kerk inzake kindermisbruik, gedurende de vele jaren dat het allemaal nog onder de oppervlakte bleef.

Zich schamen, proberen in de doofpot te stoppen en weg te moffelen, geen maatregelen nemen, en hopen en bidden dat de Heer het ook niet gezien heeft.

Helaas voor de katholieke kerk kwam het misbruik uiteindelijk toch aan het licht. Nu Pals nog... :mrgreen:

Chocomelk

Friestyler schreef:Wat ik me nog wél afvraag:
Zijn ze trots dat ze weer een een armoedig en daarmee potentieel gewillig eindbod slachtoffer hebben?
Is Pals trots dat er weer iemand zowel prive als zakelijk naar de kloten gaat? (cijfers voor bepaalde personen ter inzage :mrgreen: )

Geen idee hoe hun denken, wel doet het ze iets want anders gaat de PR hier niet
mee lezen, PR reageert hier trouwens niet wat wel weer vreemd is, je ziet zoveel bedrijven reageren hier op het forum.
Problemen oplossen doen ze in ieder geval niet, dat is nu wel bewezen, geen probleem van Jeanne opgelost, probleem van Friestyler niet opgelost.

Zelf heb ik het idee, weet niet of het zo is hoor, zo ver mogelijk iemand de grond
induwen dat die zo geestelijk en financieel in de **** zit dan tekent die wel en kunnen wij onze centen weer innen.
Client heeft eigenlijk op meer centen recht maar trekt het gewoon financieel en geestelijk niet meer.
En dan weer op naar het volgende letselschade slachtoffer slachtoffer, dubbel slachtoffer dus, en zo stroomt het geld met bakken binnen.

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Chocomelk schreef:
Friestyler schreef:Wat ik me nog wél afvraag:

Geen idee hoe hun denken, wel doet het ze iets want anders gaat de PR hier niet
mee lezen, PR reageert hier trouwens niet wat wel weer vreemd is, je ziet zoveel bedrijven reageren hier op het forum.
Problemen oplossen doen ze in ieder geval niet, dat is nu wel bewezen, geen probleem van Jeanne opgelost, probleem van Friestyler niet opgelost.

Zelf heb ik het idee, weet niet of het zo is hoor, zo ver mogelijk iemand de grond
induwen dat die zo geestelijk en financieel in de **** zit dan tekent die wel en kunnen wij onze centen weer innen.
Client heeft eigenlijk op meer centen recht maar trekt het gewoon financieel en geestelijk niet meer.
En dan weer op naar het volgende letselschade slachtoffer slachtoffer, dubbel slachtoffer dus, en zo stroomt het geld met bakken binnen.

Artikel Pals over no cure no pay
Bron letselschade-actueel

reacties op dit artikel:

Dhr. e.b. on 20 april, 2010 at 13:33
# jaaaa, niet dus,
ik heb het zelf ook gehad met de Palsgroep.Zelfde contract als wat hier staat.Maar het was MINIMAAL 15 %.
wij zijn 10 jaar bezig geweest om ons recht te halen, samen met de palsgroep.
We zijn door het gerecht in het gelijk gesteld en konden alle onkosten declareren bij de tegenpartij.
Bij elke voorschot werd gewoon 15 % ingehouden.
toen ik aan de medewerker van PAlS vroeg hoe dat dan zat, om mijn 15 % ook te declaren bij de tegenpartij, was het antwoord negatief, dit kon niet.de zaak is nu afgerond, dus ik heb geen poot meer om op te staan denk ik, maar voel me wel in het ootje genomen, want je spreekt toch over een aardig bedrag

Dhr. f.a. on 13 mei, 2010 at 8:30 #
ook ik wil mij bij boven genoemde aansluiten.Terwijl de schuldvraag vaststond en tegen party zich schuldig verklaarde is er naar 9 jaar de oplossing gevonden namelijk stikken of slikken.Ook ik heb in voorschotten moeten inleveren aan de pals groep.
Na negen jaar hadden ze genoeg aan mij verdiend.De gang naar de rechter werd telkens niet uitgevoerd want er waren teveel risico,s aldus de pals groep dit terwijl er schuld erkenning was een politie rapport en getuigen verklaringen.
Toch wist de palsgroep het klaar te spelen om mij het mes op de keel te zetten en moest ik met een veel lager bedrag akkoord gaan deed ik dit niet dan zou mijn claim helemaal komen te vervallen.Dit in tegen stelling van J.H
toen direkteur van de pals groep die mij verzekerde dat mijn geval duidelijk was en hij mij persoonlijk verzekerde dat mijn case tot een goede afwikkeling zou worden gebracht.

Note:
Hiermee wil ik alleen duidelijk maken dat we volgens mij niet de enige mensen zijn met problemen die niet worden/werden opgelost.

Chocomelk

Klopt Jeanne, er staan vrij veel negatieve berichten over Pals Groep op het internet.
Over andere letselschade bureau's vind je nauwelijks iets.

snepke

Chocomelk schreef:
Met een net woord
Ze zijn de boel aan het traineren,net zo lang de boel rekken tot de client het opgeeft.
Kassa de buit is binnen.
En weet je wat het is ,ze trekken nog meestal aan het langste eind ook.
Kijk naar Friestyler,die kan geen kant meer op.
Pals jullie lezen toch mee
Wat zijn jullie een waardeloos,min bedrijf.
Bah ik moet er gewoon van kotsen

Chocomelk

snepke schreef:
Met een net woord
Ze zijn de boel aan het traineren,net zo lang de boel rekken tot de client het opgeeft.
Kassa de buit is binnen.
En weet je wat het is ,ze trekken nog meestal aan het langste eind ook.
Kijk naar Friestyler,die kan geen kant meer op.
Pals jullie lezen toch mee
Wat zijn jullie een waardeloos,min bedrijf.
Bah ik moet er gewoon van kotsen
Natuurlijk trekken ze meestal ook nog aan het langste eind, letselschade slachtoffer is met de rug tegen de muur aangezet op financieel gebied.
Je hoort ook regelmatig van letselschade slachtoffers van ja ik weet dat ik
had moeten doorzetten maar ik trek het financieel en/of geestelijk niet meer.

Friestyler zijn belangenbehartiger is heerlijk op vakantie, Friestyler kan geen kant uit en wordt vast tegen die muur aan gedrukt, oh mijnheer u wacht maar dat
u belangenbehartiger terug is van vakantie.......... :twisted:
Dat zal er waarschijnlijk gezegd gaan worden.

Vindt trouwens dat ze dat woord : belangenbehartiger, maar moeten schrappen, zou iemand toch moeten zijn die client zijn belangen behartigt ?

Friestyler

traineren is aan de orde.

ik kan melden dat ik niet akkoord ga met een eindbod, tenzij het een zéér acceptabel bod is waarvoor ik m'n principes opzij zet.

dit acceptabele bod is nu bij lange na niet aan de orde, dus ík zie ook geen noodzaak om de zooi te vertragen.
dat ik aan de grond zit is voor mij geen reden om een eindbod te accepteren..'t is zelfs motivatie om juíst door te gaan.

Pals/Achmea treft in deze een man met dezelfde insteek als zij hebben...geduld is een schone zaak

Chocomelk

Friestyler schreef:traineren is aan de orde.

ik kan melden dat ik niet akkoord ga met een eindbod, tenzij het een zéér acceptabel bod is waarvoor ik m'n principes opzij zet.

dit acceptabele bod is nu bij lange na niet aan de orde, dus ík zie ook geen noodzaak om de zooi te vertragen.
dat ik aan de grond zit is voor mij geen reden om een eindbod te accepteren..'t is zelfs motivatie om juíst door te gaan.

Pals/Achmea treft in deze een man met dezelfde insteek als zij hebben...geduld is een schone zaak
Laat je inderdaad niet gek maken !

snepke

Friestyler schreef:.'t is zelfs motivatie om juíst door te gaan.

Klasse jij hebt de goede insteek.
Volhouden en niet opgeven.

Gesloten