LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eigen

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
sjaan banaan

eigen

Ongelezen bericht door sjaan banaan »

vervallen
Laatst gewijzigd door sjaan banaan op 02 nov 2005 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Maurits1977

Re: eigen

Ongelezen bericht door Maurits1977 »

Indien dit dezelfde makelaar is die ook de koper heeft geholpen bij het kopen van de woning dan mag hij jullie woning helemaal niet taxeren voor de bank.

sjaan banaan

Ongelezen bericht door sjaan banaan »

vervallen
Laatst gewijzigd door sjaan banaan op 01 apr 2006 00:55, 1 keer totaal gewijzigd.

superrobbie

Ongelezen bericht door superrobbie »

als ik het goed begrijp hebben ze het huis gekocht?
en jullie zijn een prijs overeengekomen?
dan kan hij bij de overdracht niet meer moeilijk gaan doen omdat het koopcontract al getekend is.....
verborgen gebreken zijn het niet want ze weten ervan....
niet te druk om maken die man wil gewoon belangrijk doen zoals zoveel makelaars...

Maurits1977

Ongelezen bericht door Maurits1977 »

Het ging mij ook om de makelaar van de koper van jullie woning.......

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Volgens mij had die makelaar zo'n onderzoek voor de koop moeten doen. Na de koop niets meer tekenen alleen bij de notaris nog.

Mochten ze later moeilijk gaan doen dan kunt u over de schuur zeggen dat deze gebereken makkelijk zichtbaar waren (ze zijn immers gefotograveerd door die makelaar) dus bij een rechtzaak spreken die foto's voor u.

topery

Ongelezen bericht door topery »

Mochten ze later moeilijk gaan doen dan kunt u over de schuur zeggen dat deze gebereken makkelijk zichtbaar waren (ze zijn immers gefotograveerd door die makelaar) dus bij een rechtzaak spreken die foto's voor u.
Die makelaar heeft daar helemaal niets mee te maken, de kopers hebben de woning bezichtigd en dus ook die schuur. Als je dan een bod doet, weet je dat die schuur een bouwval is.
Als de apparaten werken als de woning is gekocht...is het voor de kopers pech als ze na een maand de moed opgeven.

hvreeken

Ongelezen bericht door hvreeken »

Onderstaand boek doet een boekje open over de wereld van de makelaardij. Ik heb het boek gelezen en kan het iedereen aanbevelen.

”Makelaardij of maffia”, door Peter Cornelissen; uitg. MDP, Vlaardingen, 2005; ISBN 90 806270 2 X; 175 blz.; € 14,90.

Gesloten