LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eigenhuismakelaar.nl

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Maibo

eigenhuismakelaar.nl

Ongelezen bericht door Maibo »

Waarschuwing; hierbij willen wij iedereen waarschuwen voor de handel en wandelpraktijken van Eigen Huis Makelaar Hoorn, onderdeel van eigenhuismakelaar.nl Als startende ondernemers zijn wij voor honderden euro's opgelicht. Wanneer wij telefonisch contact proberen te zoeken met de heer Serdar O. geeft hij geen thuis. Misschien hadden we beter moeten weten, want Serdar O. werkt naast zijn werk als makelaar ook als tweedehands autoverkoper in Schagen....
De franchise organisatie doet geen enkele moeite om ons te helpen.

Wie is er ook tegen praktijken opgelopen van Eigen Huis Makelaar Hoorn?

ontevreden12

Re: eigenhuismakelaar.nl

Ongelezen bericht door ontevreden12 »

Tja, deze grappenmaker doet zich voor als een joviale gast maar is er op voorhand op uit om je een oor aan te naaien.
De ervaring die ik met hem heb is dat hij ons als uitgeverij heeft benaderd om te kunnen adverteren in een krant, hiervoor hebben een bedrag gefactureerd € 296,- incl btw (conform afspraak) de rekening is nu na maanden nog steeds niet betaald, wanneer ik hem bel neemt hij niet op en als ik hem mail antwoord hij niet.
Grappig genoeg is zijn "bedrijf" nog wel actief zie http://www.eigenhuismakelaar.nl Daarom heb ik gemeend om hem een keer persoonlijk (bij de autogarage waar hij ook werkt) te vragen waarom hij niet betaald...kort om allemaal k..smoesjes met ja, ik ga het regelen, ik zal je bellen...komt goed bla bla.
Dus doe je zelf een plezier en mijd Eigenhuis makelaardij te Hoorn...anderzijds is de franchise organisatie ook behoorlijk laks en is geen zins van plan om enige verantwoordelijkheid te nemen.
Blijkbaar loont het de moeite om zo om te gaan met je leveranciers.
Dus wees gewaarschuwd!

Gesloten