Hoi Allemaal,
Ik wil mijn huis verkopen, nu kreeg ik viavia de tip: www.sellr.nl
Ik vroeg me af of niemand anders er ervaring mee heeft. en wat jullie indruk van de site is, mijn interesse heeft het wel, maar ben niet iemand die over 1 dag ijs gaat.
Gaan een hulp!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring?
Re: Ervaring?
Voor zover ik kan zien is de enige service die ze bieden dat er een site wordt aangemaakt voor je huis. Een beetje goede makelaar doet dat ook al bij Funda of Jaap, en dat zijn toch de sites waar mensen gaan zoeken. Als ik een huis zoek ga ik niet bij sellr kijken, dus heeft die site weinig zin.
Al met al zou ik het niet zo gauw doen!
Al met al zou ik het niet zo gauw doen!
Reactie op pbarendse
Wat ik er uit begrijp is dat je een eigen website krijgt, zoals www.mooie-woning.nl
Deze website kan je dat gebruiken op je te koop bord enzo, en ook op funda.
Daarom vond ik het wel een leuk idee. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat veel kopers sellr.nl bezoeken alleen verkopers?
Wat ik er uit begrijp is dat je een eigen website krijgt, zoals www.mooie-woning.nl
Deze website kan je dat gebruiken op je te koop bord enzo, en ook op funda.
Daarom vond ik het wel een leuk idee. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat veel kopers sellr.nl bezoeken alleen verkopers?
Ik heb net de voorbeeldsite even bekeken, maar veel meer dan de standaard pagina's bij de bekende verkoopsites biedt het niet. Het enige is dat er een eigen domeinnaam aan hangt, maar de meerwaarde daarvan lijkt me erg gering. Het is echt niet zo dat ergens per se een website bij hoeft te staan om iets te verkopen, al willen de mensen die domeinnamen verhuren en websites maken je dat maar al te graag doen geloven