LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede betrouwbare taxateur

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
pinky

goede betrouwbare taxateur

Ongelezen bericht door pinky »

ivm verbouwing hebben we een taxatie rapport nodig, nu heb je veel goedkope taxateurs maar zijn die ook betrouwbaar en geven ze een officieel rapport uit die door all banken geacepteerd word?

welke kunnen jullie me aanraden voor in de buurt van Utrecht ?
graag wel die betaalbaar is

NAK

Re: goede betrouwbare taxateur

Ongelezen bericht door NAK »

Als je voor je verbouwing een nieuwe hypotheek nodig hebt, moet je de taxatie via de hypotheek verstrekker laten uitvoeren.

hypotheekadviseurs

Re: goede betrouwbare taxateur

Ongelezen bericht door hypotheekadviseurs »

Elke taxateur/makelaar die gecertificeerd is zou betrouwbaar genoeg moeten zijn. Ik zou wel een taxateur nemen die plaatselijk goed bekend is en niet een taxateur uit "verweggiestan" nemen. Deze "verweggiestan" taxateurs zijn wel goedkoop maar leveren vaak niet die kwaliteit die je zou verwachten. Wanneer je een oud pand koopt in Utrecht lijkt mij dat je goed onderzoek naar bepaalde zaken moet laten doen. Bouwkundige staat onderpand, aanschrijvingen Gemeente, bestemmingsplannen, etc.

Brecheisen, Hol en Molenbeek, van Nieuwpoort, de Keizer, Waltmann & Co. zijn de grotere makelaars in Utrecht.

Gesloten