Hallo daar,
Ben nieuw hier, maar lees heel veel verhalen over iblue en zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb op het forum al een hoop gelezen van mensen die meningen hebben - maar ben nu benieuwd wie er nou echt klachten heeft en wie er nu tevreden is. Het is beetje zooitje wat iBlue betreft op dit forum, lijkt het, dus ben het overzicht beetje kwijt.
Heb er een poll aan vastgeplakt om beetje orde in de chaos te kunnen scheppen. Stem dus vooral - en motiveer ook even alsjeblieft.
Ik wil mijn huis namelijk verkopen en wil niet in een valkuil terechtkomen. Daarentegen hebben ze op hun site wel goede verhalen en klinkt het allemaal niet onaardig... Dus... Dus hoor graag ervaringen van mensen met iblue.
Dank en groet,
Teun
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iblue - hoe zit het nou?
-
Re: iblue - hoe zit het nou?
Beste Teun,
Ik kan mij er niet aan ontrekken dat jij iemand van iblue moet zijn, dit gezien je poll en manier van schrijven!
Als je namelijk echt een verkoper zou zijn, had je na alle negatieve verhalen hier op de site niet eens na gedacht over iblue!
90% van wat er te lezen is gaat over de slechte service binnen dat bedrijf.
Een ander optie is dat je gewoon niet goed gelezen hebt.
Ik kan mij er niet aan ontrekken dat jij iemand van iblue moet zijn, dit gezien je poll en manier van schrijven!
Als je namelijk echt een verkoper zou zijn, had je na alle negatieve verhalen hier op de site niet eens na gedacht over iblue!
90% van wat er te lezen is gaat over de slechte service binnen dat bedrijf.
Een ander optie is dat je gewoon niet goed gelezen hebt.
hoe het zit bij iblue............??
Hahahaha, door de mand gevallen, zie deze uitzending van Trosradar
http://www.trosradar.nl/index.php?id=ui ... start=true
Hahahaha, door de mand gevallen, zie deze uitzending van Trosradar
http://www.trosradar.nl/index.php?id=ui ... start=true
Nooit meer IBlue-makelaar! Matige dienstverlening om daarna de klant regelmatig lastig te vallen met spontane afschrijvingen. Per e-mail (!) voor het eerst berichten over een 'laatste aanmaning' van 1475 euro is op zijn zachts gezegd niet netjes. Dat lijkt ongegeneerd opzichtig je omzet proberen te verdubbelen.