LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht over NVM makelaar Eggink_Maalderink
klacht over NVM makelaar Eggink_Maalderink
Pas op als je met deze makelaar in zee gaat dat alles goed is geregeld ,en lees alles goed door .Zij hebben mijn huis bijna een jaar geleden verkocht ,in het huis bevond zich een huur cvketel die in de woning zou achter blijven,en de nieuwe eigenaren het contract over zouden nemen.Ik heb de makelaar div keren gevraagt of het goed geregeld was,maar dat was volgens hem allemaal dik in orde.De dag van de verkoopcontract ondertekening bij de Notaris heb ik het hem nog gevraagt,waarbij hij zij dat ik het huurcontract van de cvketel gewoon in de woning kon achterlaten,en dat het dat vanzelf allemaal goed kwam,mooi niet dus .De dag na het tekenen van het verkoopcontract kreeg ik te horen dat de nieuwe eigenaren het huurcontract of de ketel niet wilden over nemen.Ikheb toen de de makelaar daarover aan gesproken en kreeg te horen dat hij niks meer voor mij kon betekenen.Ik heb daarop een advocaat in de armen genomen,maar dat loopt nog steeds ,en in juli betaal ik al een jaar lang nog steeds de huur van de ketel ,terwijl de nieuwe eigenaren er gebruik van maken.Dus mensen gaat u in zee met Eggink-makelaars in Aalten lees dan eerst alles goed door en laat u niks wijsmaken
Re: klacht over NVM makelaar Eggink_Maalderink
Als je een terechte klacht hebt over een NVM makelaar, kunt u naar de geschillencommissie van de NVM stappen. Zij zullen uw klacht behandelen, en uitspraak doen. Als u in het gelijk wordt gesteld, dan is er een mogelijkheid dat u een schadevergoeding ontvangt voor de gemaakte kosten.