Dit kreeg mijn zus toen haar dochter in Den Helder een huis wou huren, kijk svp even op het taalgebruik!
Maar...kun je in zee gaan met een organisatie die zulke formulieren in laat vullen??
(Ik heb het formulier letterlijk over getikt....en zoek nu alleen nog steeds waar vraag 2 is)
gegevens worden striktvertrouweujk behandeid
de heer/mevouw.......thanslvoorheen wonende......
Te....heeft te kennen gegeven 1 van onze woningen te willen huren.
Voordat wij een huurovereenkomst met betrokkene willen aangaan, verzoeken wij u onderstaande vragen te beantwoorden.
1 wat is de ingangsdatum van huiälge overeenkomst?
3 Heeft de bewoning in het verleden geleid tot klachten enlof overlast?
4 Heeft u op dit moment nog openstaande votdelingen op betTokkene?
5 Heeft bettoldcene in het verleden betaJingspmblemen gehad?
6 Huurt bettoldcene momenteel onder bijzondere vootWaatden (bijvoorbeeld tweede-kans-bed. proefcontract)?
7 Staat huurcontract op meerdere namen...zoja naam en geboortedatum?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Makelaar die aan verhuren doet in een andere taal als Nederl
Re: Makelaar die aan verhuren doet in een andere taal als Nederl
Lijken me tokkies-Flodders die aan huisjesmelken gaan doen " Heeft iemand Kees gezien ?"
Ik denk dat het een standaard formulier is, dat is ingescand en daarna met tekstherkenningssoftware is omgezet in een (word) document. Zulke software herkent niet altijd de juiste letters. Bijvoorbeeld, twee k's achter elkaar kunnen dan 'gelezen' worden als 'ldc', vooral als er per ongeluk een stipje of vlekje op het papier zit, of juist wat inkt mist.
Wel slordig dat het formulier daarna blijkbaar niet (goed) gecontroleerd is. Schept weinig vertrouwen in de kwaliteit van het verhuurde. Als ze daar net zo slecht naar omkijken als naar het formulier, dan zou ik er niet gaan huren.
Wel slordig dat het formulier daarna blijkbaar niet (goed) gecontroleerd is. Schept weinig vertrouwen in de kwaliteit van het verhuurde. Als ze daar net zo slecht naar omkijken als naar het formulier, dan zou ik er niet gaan huren.
en vraag 2? Ook een fout van de scan?