LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NVM makelaar wil na her-/doorstart niet met klant praten

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: NVM makelaar wil na her-/doorstart niet met klant praten

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Maar we zullen gaan kijken wat NVM er van vindt.

Moneyman
Berichten: 31827
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: NVM makelaar wil na her-/doorstart niet met klant praten

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik vraag me met al diejuridische procedures af wat je eigenlijk denkt te bereiken Joepie. Je wilt “iets vragen”. De man achter de bv antwoord niet. Al dat geklaag helpt je echt niet - dagvaardt die man dan gewoon en eis antwoord op je vraag.

Als ik je topics lees, lijkt het klagen soms belangrijker dan daadwerkelijk stappen zetten. En dat kan niet de bedoeling zijn.

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: NVM makelaar wil na her-/doorstart niet met klant praten

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Stappen zijn reeds (in gang) gezet via KiFiD.

Als makelaar mijn vragen niet uiterlijk 22 Augustus inhoudelijk beantwoordt , dan ga ik naar NVM.

Gesloten