Wie o wie hebben meer klachten over de malafide werkwijze van Living Today in Leiden?
Het begon al toen ik een reactie op hun site plaatsten in september 2010, zij hebben me zowat letterlijk gestalkt om iets via hun te huren. Ik zou geen moeite hoeven doen om bij andere huurmakelaars te kijken, want alle aanbod zou hetzelfde zijn. De prijs voor de huurprijs stond exlusief g/w/e aangeboden in eerste instantie. Bij het tekenen van het contract hebben zij hier ca 125 euro opgedaan, en hier een inclusief prijs van gemaakt. Niet wetend dat ik voor de bemiddelingskosten, en de borg dus ook het inclusief prijs moest betalen exclusief de btw. Dit betekend dat ik bijna 400 euro meer kwijt was.
Vorig maand heb ik laten weten dat ik me huur wil opzeggen, voordat ze mij akkoord hebben gegeven kwamen ze al met mensen voor de deur??? Zonder mijn toestemming?!!! Ik zou deze makelaar nooit aanbevelen. Wie heeft dit nog meer meegemaakt?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht door Living Today
Re: Opgelicht door Living Today
Hallo Sanne,
ik heb ook problemen op dit moment met Living today. Op 1 april heb ik na 3 maanden mijn borg terug gekregen. Helaas maar 70 euro terwijl ik 450 heb betaald. Dit zou een verrekening zijn met servicekosten
Echter deze afrekening van servicekosten was 223 euro , dan mis ik nog 180 euro. Maar, ik heb verschillende mails en telefoontjes gedaan naar Living today in 2010 met de mededeling dat er mensen samenwonen in het pand wat voor 1 persoon bedoelt is en ik niet voor deze kosten wil opdraaien.
Dit zou niet voor mijn rekening komen , meerdere malen telefonisch toegezegd. UIteindelijk is dit dus toch in gehoduen met nog eens 180 euro er bovenop.
Originele nota's heb ik nooit ontvangen, het is een excel bestand in elkaar gezet door hen zelf.
Op het kassa forum is iemand met exact hetzelfde, misschien kun je daar ook even kijken. zij geeft aan dat de huurcomissie het het juridisch loket weinig kunnen doen.
Mogelijk kunnen we iets met elkaar doen want ik vind dat wij dit alles niet zo voorbij mogen laten gaan.
Ik zou graag van je horen hoe het er nu voor staat.
Groetjes, Linda
ik heb ook problemen op dit moment met Living today. Op 1 april heb ik na 3 maanden mijn borg terug gekregen. Helaas maar 70 euro terwijl ik 450 heb betaald. Dit zou een verrekening zijn met servicekosten
Echter deze afrekening van servicekosten was 223 euro , dan mis ik nog 180 euro. Maar, ik heb verschillende mails en telefoontjes gedaan naar Living today in 2010 met de mededeling dat er mensen samenwonen in het pand wat voor 1 persoon bedoelt is en ik niet voor deze kosten wil opdraaien.
Dit zou niet voor mijn rekening komen , meerdere malen telefonisch toegezegd. UIteindelijk is dit dus toch in gehoduen met nog eens 180 euro er bovenop.
Originele nota's heb ik nooit ontvangen, het is een excel bestand in elkaar gezet door hen zelf.
Op het kassa forum is iemand met exact hetzelfde, misschien kun je daar ook even kijken. zij geeft aan dat de huurcomissie het het juridisch loket weinig kunnen doen.
Mogelijk kunnen we iets met elkaar doen want ik vind dat wij dit alles niet zo voorbij mogen laten gaan.
Ik zou graag van je horen hoe het er nu voor staat.
Groetjes, Linda