Binnen welke termijn reageert een makelaar van een verkopende partij normaal gesproken op een bod?
Wij hebben nu 3 dagen geleden een bod op een woning uit gebracht maar nog niets gehoord. Het liefst zou ik bellen maar ik weet niet of dat nu al verstandig is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reactie van verkopende makelaar
Re: Reactie van verkopende makelaar
Meestal reageren ze op je bod als de verkoper dit een redelijk bod vind en er een tegenbod op zou willen doen, dit kan een reactie zijn waar je 2 wkn. op moet w88.
Maar dit kan ook een situatie zijn waarin je de hele onderhandeling met bieden, tegenbod en tegenbieden en onderhandelen ook met totaal 1 uur een reactie krijgt op je eerste bod, en dan vervolgens na 3 uur alles rond hebt. (zoals bij ons het geval)
Om 13:00uur deden wij een bod en rond 15:00uur ging de tegenpartij in zee met het laatste bod dat wij wouden doen voor het huis.
Het kan zijn dat er wat langere tijd voor nodig is, kan zijn dat ze al in onderhandeling zitten met een andere partij waardoor ze er vrij weinig aandacht aan besteden.
Wat ik zou doen is gewoon bellen, je wilt het huis toch?
waarom zou je niet mogen bellen???
je ga toch niet voor niets bieden...
Als je er echt voor gaat dan moet je het niet voor je neus laten wegkapen doordat je afhoudend bent omdat je denkt dat het te opdringering overkomt.
Maar dit kan ook een situatie zijn waarin je de hele onderhandeling met bieden, tegenbod en tegenbieden en onderhandelen ook met totaal 1 uur een reactie krijgt op je eerste bod, en dan vervolgens na 3 uur alles rond hebt. (zoals bij ons het geval)
Om 13:00uur deden wij een bod en rond 15:00uur ging de tegenpartij in zee met het laatste bod dat wij wouden doen voor het huis.
Het kan zijn dat er wat langere tijd voor nodig is, kan zijn dat ze al in onderhandeling zitten met een andere partij waardoor ze er vrij weinig aandacht aan besteden.
Wat ik zou doen is gewoon bellen, je wilt het huis toch?
waarom zou je niet mogen bellen???
je ga toch niet voor niets bieden...
Als je er echt voor gaat dan moet je het niet voor je neus laten wegkapen doordat je afhoudend bent omdat je denkt dat het te opdringering overkomt.
-
.
Laatst gewijzigd door aankoopmakelaar op 16 nov 2009 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Altijd bellen ,sommige makelaars zijn veel te onverschillig en verkopen toch zat.
Gewoon constant er achteraan blijven zitten!
Succes
Gewoon constant er achteraan blijven zitten!
Succes