LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht behandeld door Royaal Haaglanden Huren

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Enthousiast

Slecht behandeld door Royaal Haaglanden Huren

Ongelezen bericht door Enthousiast »

Ik ben samen met mijn vriendin en 6,5 maand oude dochter haastig opzoek naar een leuke huurwoning.

We kwamen bij Haaglanden Huren terecht via een advertentie en maakten snel een bezichtiging voor een huurhuis in RIjswijk, so good so far. Na de bezichtiging hebben wij onze gegevens doorgestuurd, waarna zij dit zouden overleggen met de verhuurder. Wij hadden meerdere malen kenbaar gemaakt dat wij zeer enthousiast waren en daarom ook snel het proces zouden willen afhandelen. Ik heb vaak genoeg gevraagd naar de status van de procedure, maar nooit meer iets van Royaal Haaglanden Huren vernomen.

Ik voel me daarom uitermate slecht behandeld als klant, maar zeker ook als mens. Ik en mijn vriendin verlangen ontzettend naar een eigen plekje samen met ons dochtertje en ze wisten van onze situatie af. Tijdens de bezichtiging hadden we goede hoop op een positieve afloop, maar uiteindelijk bleek niets van dit alles waar te zijn. Ze namen nog geen eens de moeite om ons hierover in te lichten, heel bizar.

Enthousiast

Re: Slecht behandeld door Royaal Haaglanden Huren

Ongelezen bericht door Enthousiast »

In reactie op mijn klacht heeft Royaal Haaglanden Huren zeer ontkennend gereageerd en noemen ze mijn klacht zelfs zeer onredelijk, omdat zij denken dat ik de klacht naar voren heb gebracht uit onmacht of wellicht frustratie.

Ze zijn dus zelfs niet in staat hun eigen fouten te erkennen en hebben ze mijn naam doorgespeeld aan een aantal organisaties waar ze veel mee samen werken. :shock:

To be continued. Ik ben zeer benieuwd of ze nog bij zullen draaien of dat zij blijven vasthouden aan hun eigen standpunt (dat zij mij wel op de hoogte hebben gebracht van de gehele situatie), maar ik denk het antwoord eigenlijk al te weten.

Alle geïnteresseerde huurders voor een woning in de regio Haaglanden, mocht je als klant uitermate slecht behandeld willen worden en nooit op de hoogte gehouden willen worden van de situatie, dan moet je zeker bij Royaal Haaglanden Huren zijn.

javanegmond

Ongelezen bericht door javanegmond »

Dit topic mag van mij wel omhoog geschopt.

Ook ik ben met Royaal Haaglanden Huren in contact geweest, een woning bezocht aan de rand van de Spoorwijk, richting Rijswijk zeg maar.
Diezelfde avond nog per mail onze interesse getoond, op advies van de medewerker van Royaal Haaglanden Huren.
Dat is inmiddels 3 weken en 1 dag geleden. Nooit antwoord gehad. Ik heb meerdere malen hun voicemail ingesproken met de vraag of ze mij terug konden bellen. Ook hierop heb ik nooit reactie gekregen.

Wat mij betreft is Royaal Haaglanden Huren niet bepaald netjes in de communicatie. Zij willen iets verhuren, wij willen iets huren. Een en een is twee zeggen we dan en dan ga je praten, overleggen, communiceren. Voor Haaglanden Huren is dat blijkbaar niet zo vanzelfsprekend en dat is jammer, ze hebben namelijk wel een interessant aanbod.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik wil het niet opnemen voor Haaglanden maar als je weet wat een volk die voor huurwoningen over de vloer krijgen dan schrik je toch wel even. Natuurlijk krijgen ze ook nette mensen als klanten maar door al die crisisgevallen, zonder papieren, zonder vaardigheden voor het zich goed kunnen uitdrukken in woord en geschrift, moeilijk verstaanbare mensen en mensen zonder een cent op zak die allemaal NU een huis eisen, stomp je vanzelf wat af in de communicatie.

Gesloten