XPert heeft me erop gewezen dat ik de mogelijkheid heb om mijn tekst aan te passen. Dank daarvoor en bij deze heb ik van die mogelijkheid gebruik gemaakt.
11 december had Radar een uitzending over Internetmakelaars. Gesteld werd dat als je via een internetmakelaar je woning zelf in de verkoop zet je dan mogelijk een lagere prijs voor je woning krijgt. Er is dus ook een mogelijkheid om zelf je woning te verkopen via de lokaal bekende NVM makelaar. Die makelaar is dus en een "traditionele makelaar" en een "internetmakelaar". Je woning wordt bij inverkoopname getaxeerd door een NVM makelaar, dus de vraagprijs voor je woning zal niet anders zijn.
En maak je gebruik van deze manier van zelf je woning verkopen dan kun je in een later stadium terug vallen op extra diensten van die lokaal bekende NVM makaar, zonder dat je het eerste bedrag wat je hebt betaald kwijt bent.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TeamMakelaar
-
TeamMakelaar
Laatst gewijzigd door ChristianvanGils op 15 dec 2006 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: TeamMakelaar
Redactie: is dit geen ordinaire reclameboodschap?
ik kan ku niet zeggen dat je iets unieks hebt uitgevonden. Dit lijkt meer op meeliften op succes van een ander
-
Het is niet de bedoeling dat dit als een reclameboodschap overkomt, maar als een reactie op de uitzending van 11 december over Internetmakelaars en dat er voor consumenten wel degelijk andere initiatieven zijn. Zie het stuk wat ik hier aanhaal van de website van Radar zelf.
Radar stelt wel heel zwart-wit dat je of een traditionele makelaar bent of een internetmakelaar.
TeamMakelaar wordt juist gedragen door lokale NVM makelaars die kennis hebben van die lokale markt en waarop de verkoper kan terugvallen. Bij de inverkoopname van een woning wordt altijd een lokale NVM makelaar ingeschakeld voor het maken van een volledig NVM taxatierapport en niet alleen een waardebepaling. Het zal dus niet voorkomen dat de prijs voor minder wordt verkocht als er in zee was gegaan met de traditionele makelaar omdat dit dezelfe makelaar is.
...Wie met een internetmakelaar in zee gaat, moet sterk in zijn schoenen staan. U moet veel zelf doen en daar gaat tijd en energie in zitten. Als u geen zin heeft in wildvreemden die tijdens een bezichtiging uw huis afkraken, dan moet u dit niet doen. Ook de onderhandelingen zijn niet makkelijk, u moet met veel zaken
rekening houden, zoals de verhuisdatum.
Een nadeel van een internetmakelaar is dat zij de lokale markt niet altijd even goed kennen, plaatselijke makelaars kennen deze juist wel. Daardoor kan het voorkomen dat het huis voor minder wordt verkocht dan wanneer u met een traditionele makelaar in de slag was gegaan....
Radar stelt wel heel zwart-wit dat je of een traditionele makelaar bent of een internetmakelaar.
TeamMakelaar wordt juist gedragen door lokale NVM makelaars die kennis hebben van die lokale markt en waarop de verkoper kan terugvallen. Bij de inverkoopname van een woning wordt altijd een lokale NVM makelaar ingeschakeld voor het maken van een volledig NVM taxatierapport en niet alleen een waardebepaling. Het zal dus niet voorkomen dat de prijs voor minder wordt verkocht als er in zee was gegaan met de traditionele makelaar omdat dit dezelfe makelaar is.
Laatst gewijzigd door ChristianvanGils op 15 dec 2006 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Wanneer het niet je bedoeling is om reclame te maken voor T****makelaar reageer dan objectief en zonder een bedrijfsnaam te noemen.--------------------------------------------------------------------------------
Het is niet de bedoeling dat dit als een reclameboodschap overkomt, maar als een reactie op de uitzending van 11 december over Internetmakelaars en dat er voor consumenten wel degelijk andere initiatieven zijn. Zie het stuk wat ik hier aanhaal van de website van Radar zelf.
Je reactie vind ik wel erg reclame ten dienste van jezelf opgesteld.
Je kan altijd een bericht wijzigen. Dus ik zou zeggen pad je tekst aan, zodat het objectief zal worden.