LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanprestatie makelaar

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
anti-makelaar

wanprestatie makelaar

Ongelezen bericht door anti-makelaar »

Beste mensen.

Ik heb mijn huis vorig jaar te koop gezet,via een makelaar.
Eerste 3 maanden alle aandacht,maar geen Funda,geen Marktplaats,1 advertentie,naar zeuren nog een keer.
Er zouden folders verspreid worden,1 keer gedaan,niks opgeleverd,terwijl ze dit meerdere keren zouden doen,dit was ook de afspraak.
Makelaarskrantje,zouden we regematig in komen,op een jaar maar 2 keer gebeurt,terwijl die elke week uit komt.
Maand later niks gehoord,maand erop wel,krijgen we te horen,dat we beter het bord eruit kunnen halen,tijdelijk,en het naar een paar maanden,weer terug te zetten,dit zou beter zijn.
Belachelijk natuurlijk.
2 Mei nog contact gehad,met zijn voicemail,nooit niks meer gehoord sindsdien.
Nog diversen malen proberen te bellen,maar niks.
Mijn vraag is nu,hij is duidelijk nalatig geweest en zijn afspraken niet naar gekomen.

Wat zijn de mogelijkheden,om met zo min mogelijk kosten,van deze man af te komen,het kan niet zo zijn,dat als iemand in opdracht van,zijn taken niet na komt,en dan toch betaald dient te krijgen.

Hopende op een goed advies.

groetjes en alvast bedankt.

marcel75

Re: wanprestatie makelaar

Ongelezen bericht door marcel75 »

Als je geen contact meer kunt krijgen met je makelaar, dan zou ik toch eerst gaan kijken of het kantoor nog wel bestaat.

Ook hoop ik dat je je niet hebt ingelaten met die bewuste makelaar omdat hij t.o.v. andere makelaars de hoogste vraagprijs op tafel wist te leggen. De meeste mensen zijn daar wel gevoelig voor, maar is een zeer slecht argument.

Wat u kunt doen is een brief sturen waarin u de opdracht intrekt en op zoek gaan naar een andere makelaar (liefst 1 die is aangesloten bij een branche-organisatie zodat u in elk geval een klacht kunt indienen).

anti-makelaar

Re: wanprestatie makelaar

Ongelezen bericht door anti-makelaar »

Beste Marcel

Kantoor is er nog,hebben ook heel veel nog in de verkoop,en maken ook volop reclame.
We hebben hem ook niet gepakt voor de hoogste prijs,dit is absoluut niet het geval.
Ze zitten ook overal bij aangesloten,maar eerst waren diversen makelaars van dit kantoor gevestigd,bij een kantoor wat dezelfde acties deed,en is nu failliet.
Dit is in de Forums ook te vinden,het was Remax.

Bedankt voor je reactie

Gesloten