LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bieze in Twello

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Specht
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 apr 2006 14:08

Bieze in Twello

Ongelezen bericht door Specht »

Gemiste kansen voor deze makelaar.

Er was erg veel gedoe met de verkoop van mijn woning. De kopers wilden niet over de brug komen met het geld nada al wel alle contracten waren getekend en de termijn van 'voorlopig' in het koopcontract was verstreken. In plaats van hier goed achteraan te zitten, heb ik zelf geregeld met de notaris contact op moeten nemen om te vernemen wat de stand van zaken was. Vaak hoorde ik dat er dan al wel was gebeld met mijn makelaar om dit door te geven. Deze 'vergat' echter dit aan mij door te bellen/mailen. Ook, toen uiteindelijk alles alsnog gergeld was en de verkoop definitief geregeld was, is er door de makelaar geen contact met mij opgenomen om de zaken netjes af te handelen, elkaar een hand te geven om het af te sluiten. Dit heb ik allemaal persoonlijk met de notaris moeten regelen. (Notaris Noordman en Van Drimmelen in Twello: PLUIM!)

Verder had ik tijdens het gehele traject de indruk dat mijn huis (in de goedkopere sector) niet zo interessant was en er hierdoor ook weinig aandacht was voor het verkooptraject.

Voor mijn gevoel een makelaar die alleen geinteresseerd is in makkelijk geld verdienen met dure huizen en zodra ze moeten gaan werken voor hun 1,85 promile, is er snel teveel gevraagd.

Gesloten