Op 31 juli 2008 heb ik mij (telefonisch) aangemeld voor de cursus HBO logistiek management. Er zou mij het studiemateriaal opgestuurd worden. Op 26 augustus heb ik gemaild met de vraag wanneer ik deze dan kan ontvangen. Tot op de dag van vandaag geen antwoord en zelfs geen studiemateriaal. Wel kreeg ik vandaag een betalingsherinnering (?). Dat is knap, beginnen met een herinnering. Vandaag een poging gedaan om te bellen, maar na 14 minuten in de wacht te hebben gestaan raakte mijn geduld op.
Iemand een suggestie wat ik kan doen? Heb niet veel zin meer in het NTI
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NTI
-
Re: NTI
Geachte Crizy,
Het is helaas waar, de module van de hbo opleiding waarvoor u bent ingeschreven was tijdelijk niet leverbaar door een wijziging in de druk van het hoofdboek. Begin september is tijdens overleg met u afgesproken dat het resterende studiepakket alvast toegestuurd zou worden in afwachting van de levering door de uitgever van het hoofdboek. Consequentie hierbij is dat de zending wel gefactureerd wordt omdat het pakket met uitzondering van 1 artikel wel is verzonden.
Natuurlijk hebben wij de inschrijving gecrediteerd toen het vorige week retour kwam, omdat daarmee duidelijk was dat u liever niet meer wilde wachten tot de materialen van de betreffende module compleet zouden zijn.
Mocht u hierover nog willen overleggen, dan kunt u mij bereiken via [email protected]
Vriendelijke groet,
NTI
Els Beltman
Het is helaas waar, de module van de hbo opleiding waarvoor u bent ingeschreven was tijdelijk niet leverbaar door een wijziging in de druk van het hoofdboek. Begin september is tijdens overleg met u afgesproken dat het resterende studiepakket alvast toegestuurd zou worden in afwachting van de levering door de uitgever van het hoofdboek. Consequentie hierbij is dat de zending wel gefactureerd wordt omdat het pakket met uitzondering van 1 artikel wel is verzonden.
Natuurlijk hebben wij de inschrijving gecrediteerd toen het vorige week retour kwam, omdat daarmee duidelijk was dat u liever niet meer wilde wachten tot de materialen van de betreffende module compleet zouden zijn.
Mocht u hierover nog willen overleggen, dan kunt u mij bereiken via [email protected]
Vriendelijke groet,
NTI
Els Beltman