Tommy teleshopping bied een nieuw product aan.
Het zou moeten werken tegen simpele hoofdpijn en pukkeltjes,
maar dit zogenaamde wondermiddel zou ook werken tegen artritis, reuma, jicht en andere gewrichtsklachten.
Volgens de reclame werkt het binnen een 5 minuten al.
Het werkende bestanddeel zou het gif van bijen moeten zijn, dat volgens deskundige een genezende werking zou hebben.
Dit product roept gelijk vragen bij mij op. Zou het überhaupt wel werken?
En is het niet gevaarlijk, voor bijvoorbeeld mensen die (zonder dat zij het weten) allergisch zijn voor bijen?
De Abexine reclame:
http://www.youtube.com/watch?v=4JPI0mNP ... r_embedded#
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abexine (nieuw wondermiddel?)
Re: Abexine (nieuw wondermiddel?)
rjlooman
Je geeft zelf al aan dat je er geen goed gevoel bij hebt. Hoe meer klachten een middel zogenaamd kan opheffen, hoe meer je dat middel moet wantrouwen. Bovendien is ook de prijs meestal een indicatie (dit middel zal wel behoorlijk aan de prijs zijn). Advies: voordat je het echt bestelt en inneemt, zou ik eerst navraag doen bij de huisarts.
Maxiem.
Je geeft zelf al aan dat je er geen goed gevoel bij hebt. Hoe meer klachten een middel zogenaamd kan opheffen, hoe meer je dat middel moet wantrouwen. Bovendien is ook de prijs meestal een indicatie (dit middel zal wel behoorlijk aan de prijs zijn). Advies: voordat je het echt bestelt en inneemt, zou ik eerst navraag doen bij de huisarts.
Maxiem.
Re: Abexine (nieuw wondermiddel?)
Ik was zelf ook niet van plan het te kopen,
maar mag het zomaar aan geboden worden als vervangend geneesmiddel?
volgens mij is dat namelijk tegen de wet.
maar mag het zomaar aan geboden worden als vervangend geneesmiddel?
volgens mij is dat namelijk tegen de wet.