heb bijna 2 jaar seroxat gebruikt,ik wilde ermee stoppen omdat bijna alle klachten waren verdwenen.heb met de huisarts overlegt hoe ik het beste kon afbouwen,dat was eerst een halve per dag en toen moest ik 1x per week een halve laten staan en in de 2e week 2 halven etc.
nou dat ging dus fout,werd erg depressief,duizelingen en veel stroomstootjes.mijn huisarts heeft me toen cipramil voorgeschreven omdat de bijwerkingen er milder van zijn.nou na 2 dagen kreeg ik huiduitslag,heb toen fluvoxamine gekregen maar de huiduitslag ging niet weg.dus moest toen acuut stoppen met de medicijnen,dat heb ik dus gedaan,ben er nu 3 weken vanaf en had nauwelijks bijwerkingen.haast geen stroomstootjes of duizelingen en al helemaal niet depressief.ben echt blij dat ik er nu vanaf ben.dat het mij allemaal zou lukken had ik niet kunnen denken.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] acuut gestopt met seroxat
-
Linda
Re: acuut gestopt met seroxat
Ik ben blij dat ik jou reactie lees. Ook ik heb vreselijk last van stroomstootjes. ik dacht dat het aan mij lag want ik kon er nix over vinden in de bijsluiter. Ik ben nu 3 weken aan het afbouwen maar het gaat voor geen meter. Ik heb 3 dagen geleden besloten om het gewoon niet meer te nemen. Gelukkig lees ik in jou mail dat de stoomstootjes minder worden. Ik word er helemaal dol van. Bij mij had de seroxat niet het gewenste resultaat. Ik heb het nog geprobeerd met 2 pillen per dag maar daar kreeg ik stuiptrekkingen van. Lekker spul. Heb nu acupunctuur en probeer het daar maar mee.
Groeten van Linda en nog veel succes verder!!!
Groeten van Linda en nog veel succes verder!!!
-
Annechien
Re: acuut gestopt met seroxat
Beschouw mijn eerste reactie maar als 'niet verstuurd'. Bij andere onderwerpen op dit forum heb inmiddels gelezen en begrepen wat jullie bedoelen...