Sinds drie dagen ben ik begonnen met het innemen van Zyban. Tot dusver heb ik behalve wat sufheid geen klachten. Wat ik wel merk is dat mijn behoefte om te roken al afneemt en daar ben ik erg blij om.
Als ik de stukjes zo eens lees dat bekruipt mij de gedachte dat men de verwachting heeft dat door gebruik van Zyban geen last zou krijgen van ontwenningsverschijnselen. Dit is een fabel en geloof me, ik werk nu een aantal jaar in de verslavingszorg....ook al wordt er gebruik gemaakt van dempers, verschijnselen blijf je houden. Droge mond, zweten, trillen, niet slapen, opgefoktheid, stemmingswisselingen. De prijs die je betaald voor het jarenlang gebruiken van rotzooi.
Remedie, heeeeeeeel veel drinken en daar waar je kan rusten, gedachten verzetten enzovoorts. Ik kan nu niet inschatten hoe heftig mijn afkickverschijnselen zullen zijn maar hoe erg het ook is, ik heb het er allemaal voor over. Liever drie weken dat door maken dat mijn leven lang mijn lijf opzettelijk vergiftigen!
succes allemaal!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afkickverschijnselen
-
kanovaarder
Re: afkickverschijnselen
stoppen met roken.
En voor hen die stoppen of dit overwegen.......
De eerste dagen kunnen de ergste zijn maar al snel ontdekt de gestopte dat zijn conditie (trap op/trap af) met sprongen vooruit gaat.
Dat ligt dan overigens niet aan de nicotine maar aan te toegevoegde en al aanwezige stoffen in een sigaret waarvan de kwalijkste de teerstoffen.
Eenmaal op weg naar echt gestopt te zijn komt men na een jaar of anderhalf : "Hé, verdraait! Zo ruikt een bos in de herfst dus toch nog!"
Kortom, 't is wel doorzetten!! Maar........ 't is wel de moeite waard.
Het is dus niet 'Mensch durf te leven, maar mensch blijf langer en prettiger leven!!'
Grootvader die stopte toen een pakje van ƒ 3,20 naar ƒ 3,60 ging.
En voor hen die stoppen of dit overwegen.......
De eerste dagen kunnen de ergste zijn maar al snel ontdekt de gestopte dat zijn conditie (trap op/trap af) met sprongen vooruit gaat.
Dat ligt dan overigens niet aan de nicotine maar aan te toegevoegde en al aanwezige stoffen in een sigaret waarvan de kwalijkste de teerstoffen.
Eenmaal op weg naar echt gestopt te zijn komt men na een jaar of anderhalf : "Hé, verdraait! Zo ruikt een bos in de herfst dus toch nog!"
Kortom, 't is wel doorzetten!! Maar........ 't is wel de moeite waard.
Het is dus niet 'Mensch durf te leven, maar mensch blijf langer en prettiger leven!!'
Grootvader die stopte toen een pakje van ƒ 3,20 naar ƒ 3,60 ging.
-
Toolboy
Re: afkickverschijnselen
@ dtiele
Er zijn honderden topics over het levensgevaarlijke middel zyban.
Wat is uw bijdrage ??
Er zijn honderden topics over het levensgevaarlijke middel zyban.
Wat is uw bijdrage ??