| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afslankpillen
-
carolien Muller
afslankpillen
Ik loop v.a 5 december bij de neuroloog.Ik heb een lichte beroerte gehad,ze hebben allerlei onderzoeken gedaan.
Maar de neuroloog kon niet vinden waar het vanaf komt.
Tot ik gisteren naar radar zat te kijken, want ik heb ook STACKER 2 de afslankpillen op.Dus weet ik de volgende keer als ik bij het ziekenhuis ben wel de reden.
Maar de neuroloog kon niet vinden waar het vanaf komt.
Tot ik gisteren naar radar zat te kijken, want ik heb ook STACKER 2 de afslankpillen op.Dus weet ik de volgende keer als ik bij het ziekenhuis ben wel de reden.
-
karin
Re: afslankpillen
Wat ik me nu afvraag. Was je voor dat je met Stacker begon verder gezond? Had je problemen met je bloeddruk o.i.d.?
Deze middelen blijven toch steeds nog de interesse wekken van mensen met overgewicht.
men wil toch vaak alles proberen. Zeker met dit soort middelen hoor je toch alleen wat je wilt horen en de bijwerkingen? Ach die zullen toch niet bij jou voorkomen. totdat het wel zo blijkt te zijn. Ik begrijp best dat je eraan begonnen bent. Ook ik probeer regelmatig iets uit.
Deze middelen blijven toch steeds nog de interesse wekken van mensen met overgewicht.
men wil toch vaak alles proberen. Zeker met dit soort middelen hoor je toch alleen wat je wilt horen en de bijwerkingen? Ach die zullen toch niet bij jou voorkomen. totdat het wel zo blijkt te zijn. Ik begrijp best dat je eraan begonnen bent. Ook ik probeer regelmatig iets uit.
-
mercidie
Eerder deze week had ik een e-mail naar het trimbos insituut gezonden met de vraag over ma-huang die in traditionaal chinees geneeskruiden gebruikt worden.
Antwoord is een zaak van geneeskundige inspectie:in
de kruidenmengsels kunnen kruiden verwerkt zijn die
vallen onder het kopje eco-drugs( klinkt dreigender
dan het hoeft te zijn) Ook daar worden deze verstrekt
door een (niet gecontroleerde) arts. De beschrijving
symptonen zijn ernstig genoeg voor een verder onder-
zoek.
Antwoord is een zaak van geneeskundige inspectie:in
de kruidenmengsels kunnen kruiden verwerkt zijn die
vallen onder het kopje eco-drugs( klinkt dreigender
dan het hoeft te zijn) Ook daar worden deze verstrekt
door een (niet gecontroleerde) arts. De beschrijving
symptonen zijn ernstig genoeg voor een verder onder-
zoek.
-
Ellen van Rijn - Terlouw
Ook ik heb van 22 oktober t/m 26 november een soortgelijk afslankmiddel nl. Herbalife gebruikt.
Dit zijn een aantal klachten die ik gehad heb: dagen lang hoofdpijn, maagpijn, hartkloppingen, duizelingen, flauwvallen, concentratiestoornissen, ontregelde suikerhuishouding, door het vele water drinken dat bij het Herbalife dieet hoort moest ik vaak naar het toilet. Als gevolg daarvan raakten mijn nieren overbelast. Slapeloosheid, chronisch wakker blijven. Als gevolg daarvan kon ik totaal geen inspanning meer verrichten, zonder snel moe te worden.
Na het lezen van een artikel over Herbalife in het Algemeen Dagblad van 24 november 2001 vielen de puzzelstukjes op zijn plaats en ben daarna gelijk gestopt. Een aantal van de symptomen die in dat artikel genoemd werden kwamen overeen met mijn ervaringen. Natuurlijk heb ik bezoeken gebracht aan mijn huisarts die ook een aantal van die klachten in verband kon brengen met Ephedrine gebruik.
Het spreekt voor zich dat er bij mij nooit meer een afslankmiddel van dienaard in huis komt. Het bewijst eens te meer dat als je af wilt vallen er maar een goede manier is: op je eetgewoontes letten en zorgen voor gezonde lichaamsbeweging!
Dit zijn een aantal klachten die ik gehad heb: dagen lang hoofdpijn, maagpijn, hartkloppingen, duizelingen, flauwvallen, concentratiestoornissen, ontregelde suikerhuishouding, door het vele water drinken dat bij het Herbalife dieet hoort moest ik vaak naar het toilet. Als gevolg daarvan raakten mijn nieren overbelast. Slapeloosheid, chronisch wakker blijven. Als gevolg daarvan kon ik totaal geen inspanning meer verrichten, zonder snel moe te worden.
Na het lezen van een artikel over Herbalife in het Algemeen Dagblad van 24 november 2001 vielen de puzzelstukjes op zijn plaats en ben daarna gelijk gestopt. Een aantal van de symptomen die in dat artikel genoemd werden kwamen overeen met mijn ervaringen. Natuurlijk heb ik bezoeken gebracht aan mijn huisarts die ook een aantal van die klachten in verband kon brengen met Ephedrine gebruik.
Het spreekt voor zich dat er bij mij nooit meer een afslankmiddel van dienaard in huis komt. Het bewijst eens te meer dat als je af wilt vallen er maar een goede manier is: op je eetgewoontes letten en zorgen voor gezonde lichaamsbeweging!
-
bas2002
Beste Dames en Heren,
GOED FUNCTIONERENDE AFSLANKPILLEN BESTAAN NIET!
Afslankpillen komen alleen de producenten ervan ten goed, namelijk in hun eigen portomonee.
Minister Borst doe daar wat aan!
Mensen worden keer op keer belazerd. Deze afslankpillen zijn soms zelf schadelijk voor de gezondheid.
O ja, mijn beroep: Voedingswetenschapper
GOED FUNCTIONERENDE AFSLANKPILLEN BESTAAN NIET!
Afslankpillen komen alleen de producenten ervan ten goed, namelijk in hun eigen portomonee.
Minister Borst doe daar wat aan!
Mensen worden keer op keer belazerd. Deze afslankpillen zijn soms zelf schadelijk voor de gezondheid.
O ja, mijn beroep: Voedingswetenschapper
-
4jc
ALs een trouwe Herbalifegebruiker (-30kg) moet ik zeggen dat ik in dit afslankmiddel geloof. Ik ben er van overtuigd dat je ondertussen wat aan je eetpatroon moet doen en sporten gezond voor je is.
Ook ik schrok van het artikel in het AD over Ephidrine in Herbalife. Maar dit zit een GEEN enkel product van Herbalife, is mij verteld (terug te vinden op herbalife.com). Het artikel in het AD schijnt een vertaling te zijn van een Amerikaans artikel, dat niet uptodate is.
Ook ik schrok van het artikel in het AD over Ephidrine in Herbalife. Maar dit zit een GEEN enkel product van Herbalife, is mij verteld (terug te vinden op herbalife.com). Het artikel in het AD schijnt een vertaling te zijn van een Amerikaans artikel, dat niet uptodate is.
-
bas2002
Het feit dat mensen afslanken bij Herbalifegebruik is volledig het effect van het minder (energierijk) eten en het meer bewegen. Dit is niet het effect van de herbalife alleen. Ook zonder Herbalife met een 'normaal' eetpatroon en meer bewegen van val je 30 kg af.
Herbalife doet het voor de centen!!!!
Een volgend punt.... tuurlijk beweerd Herbalife ZELF dat hun produkt veilig is!!!! Alleen is dat geen betrouwbare bron!!!!!!!!!
Herbalife doet het voor de centen!!!!
Een volgend punt.... tuurlijk beweerd Herbalife ZELF dat hun produkt veilig is!!!! Alleen is dat geen betrouwbare bron!!!!!!!!!
-
Dawn
Het is allemaal makkelijk zeggen door anderen dat je dit moet laten staan en dat en sporten. Afvallen is niet niets vergeet dat niet. Hoewel ik persoonlijk geen probleem met mijn gewicht hadd.
Twee jaar terug kreeg ik een hernia. Vele weken op bed en ja dan kom ik direkt vele kilo's aan. In het ziekenhuis bleek dat ik eerst op dieet moest en daarna pas geopereerd kon worden. Astronauten dieet nou mij niet gezien. Daana zeker alles er weer aan plus 10 kilo extra. Heel veel hulp gehad van een dieestiste. Zij kon mij medicijnen aanraden die alleen op recept verkrijgbaar waren. Door de medicijnen (als ondersteuning) heb ik geleerd wat mijn lichaam aan voeding nodig heeft. Ik ben hierdoor 25 kilo afgevallen en weet nu wat ik kan eten. Dit samen met de dieetiste. Wees verstandig en blijf van de spullen af die overal verkrijgbaar zijn maar probeer een leefwijze te ontwikkelen waarbij je geen jojo effect hebt en geen medicijnen nodig hebt.
succes
Twee jaar terug kreeg ik een hernia. Vele weken op bed en ja dan kom ik direkt vele kilo's aan. In het ziekenhuis bleek dat ik eerst op dieet moest en daarna pas geopereerd kon worden. Astronauten dieet nou mij niet gezien. Daana zeker alles er weer aan plus 10 kilo extra. Heel veel hulp gehad van een dieestiste. Zij kon mij medicijnen aanraden die alleen op recept verkrijgbaar waren. Door de medicijnen (als ondersteuning) heb ik geleerd wat mijn lichaam aan voeding nodig heeft. Ik ben hierdoor 25 kilo afgevallen en weet nu wat ik kan eten. Dit samen met de dieetiste. Wees verstandig en blijf van de spullen af die overal verkrijgbaar zijn maar probeer een leefwijze te ontwikkelen waarbij je geen jojo effect hebt en geen medicijnen nodig hebt.
succes
-
m bergsma
Herbalife wordt als gezonde afslanker in de markt gezet, maar doordat er efedrine en andere stoffen inzitten, is dit een gevaar voor de gezondheid.
Ik ben in een halfjaar 20 kilo afgevallen na gebruik van herbalife, maar ik heb nu slaapstoornisen, hartkloppingen en kan niet meer normaal functioneren , angst etc.
Kunt U hier een artikel aan wijden, het is een drugs, ik heb klachten gekregen nadat ik gestopt ben.
Het is een hype aan het worden, maar er komen veel gezondheidsprobleemen.
Misschien een idee een oproep te plaatsen , dat er meer mensen deze ervaring hebben.
vr gr
M Bergsma
Ik ben in een halfjaar 20 kilo afgevallen na gebruik van herbalife, maar ik heb nu slaapstoornisen, hartkloppingen en kan niet meer normaal functioneren , angst etc.
Kunt U hier een artikel aan wijden, het is een drugs, ik heb klachten gekregen nadat ik gestopt ben.
Het is een hype aan het worden, maar er komen veel gezondheidsprobleemen.
Misschien een idee een oproep te plaatsen , dat er meer mensen deze ervaring hebben.
vr gr
M Bergsma
-
Esmeralda Effers
Ik wilde ook afslankpillen kopen op www.slankadvies.nl , maar daar proberen ze mensen op de lichten volgens mij.
Er staat nergens een adres of een gironummer, en ze speculeren er volgens mij bij de bestelling op dat je 'automatische incasso' aankruist. Je kunt alleen klagen via een email-adres. Dat heb ik gedaan, en ik kreeg een onbehoorlijke email terug. Nee, een zeer onbetrouwbare zaak. Kan Radar daar niet eens naar kijken?
Er staat nergens een adres of een gironummer, en ze speculeren er volgens mij bij de bestelling op dat je 'automatische incasso' aankruist. Je kunt alleen klagen via een email-adres. Dat heb ik gedaan, en ik kreeg een onbehoorlijke email terug. Nee, een zeer onbetrouwbare zaak. Kan Radar daar niet eens naar kijken?
-
Gerold
Ook ik heb Herbalife geprobeerd en ben daarover behoorlijk enthousiast.
Waar ging het bij mij fout?
Bij de combinatie met gebruik van seroxat en de vele pillen en shakes gingen me tegenstaan.
Maar ik had energie, mijn omgeving merkte dat op, nu zak ik langzaam maar zeker weer terug in oude gewoonten, eten uit een soort van angst, echt waar
Ik ben geen promoter van Herbalife maar het artikel in het AD is sterk overtrokken en zit vol met onjuistheden. Maar goed het is een Amerikaanse manier van doen en die staat me niet aan en is inderdaad opgezet om zoveel mogelijk winst te behalen, dat is absoluut ook mijn mening. Maar nogmaal in het product heb ik best vertrouwen,.......
Waar ging het bij mij fout?
Bij de combinatie met gebruik van seroxat en de vele pillen en shakes gingen me tegenstaan.
Maar ik had energie, mijn omgeving merkte dat op, nu zak ik langzaam maar zeker weer terug in oude gewoonten, eten uit een soort van angst, echt waar
Ik ben geen promoter van Herbalife maar het artikel in het AD is sterk overtrokken en zit vol met onjuistheden. Maar goed het is een Amerikaanse manier van doen en die staat me niet aan en is inderdaad opgezet om zoveel mogelijk winst te behalen, dat is absoluut ook mijn mening. Maar nogmaal in het product heb ik best vertrouwen,.......
-
dicky
ik heb enkele jaren terug herbalife gebruikt,
maar ben daar heel snel mee gestopt,want ik had het
gevoel,dat ik zwaar de griep had gehad.
iedereen die echt wil afvallen,raad ik aan om bij de
E.G.A.afslankclub te gaan.het hoofdkantoor zit in
gouda.en in bijna elke plaats is wel een club actief.
je mag heel veel eten en wordt goed begeleid.
groetjes dicky
maar ben daar heel snel mee gestopt,want ik had het
gevoel,dat ik zwaar de griep had gehad.
iedereen die echt wil afvallen,raad ik aan om bij de
E.G.A.afslankclub te gaan.het hoofdkantoor zit in
gouda.en in bijna elke plaats is wel een club actief.
je mag heel veel eten en wordt goed begeleid.
groetjes dicky
-
Marion
Kijk ontzettend goed uit naar wat er in afslankprodukten zit. Ephedrine of Ma-Huang zijn levensgevaarlijk. Er zijn al mensen aan gestorven en het mag in Amerika niet meer verkocht worden, ondanks dat het een natuurprodukt is. Het zet de schildklier aan tot harder werken, waardoor hartkloppingen en hartaanvallen kunnen ontstaan. Het gehele lichaam gaat veel te snel werken, vandaar dat iemand dus afvalt. Nogmaals: LEVENSGEVAARLIJK!!!!!
-
hotlilchick
Het enige wat helpt om af te vallen is beweging, je eetpatroon veranderen en veel water drinken.
Bij Herbalife en zo'n honderd andere producten wordt aangeraden om veel water te drinken. Ja, dan helpt het wel...
Het is gewoon rotzooi en daarbij ook nog een verkapte Multi Levelling. Het is vergelijkbaar met een soort pyramidespel.
Maar aangezien je ook een product of dienst moet aanbieden
en zij dat doen, ook al is het product niets waard, is het niet verboden. Het is een linke club die uit is op geld en daarbij de gezondheid van mensen op het spel zet.
Bij Herbalife en zo'n honderd andere producten wordt aangeraden om veel water te drinken. Ja, dan helpt het wel...
Het is gewoon rotzooi en daarbij ook nog een verkapte Multi Levelling. Het is vergelijkbaar met een soort pyramidespel.
Maar aangezien je ook een product of dienst moet aanbieden
en zij dat doen, ook al is het product niets waard, is het niet verboden. Het is een linke club die uit is op geld en daarbij de gezondheid van mensen op het spel zet.
-
karin
Als ik al die reacties lees over herbalife zo lees begin ik echt te twijfelen of dat nou echt door de herbalife komt.
als dat het geval is dan zullen ze nu wel failliet zijn want als het niet werkt of niet goed is dan krijg je binnen 30 dagen je geld terug en het product is toch op natuurbasis
en is beslist niet alleen om af te vallen maar je kunt er ook mee aankomen het is gewoon voeding, ik heb het artikel niet gelezen in de krant maar zal het zeker eens opvragen
misschien komen de klachten door een samenwerking met andere medicijnen, ik ken veel mensen die razend tevreden zijn met het product stond van dit alles zeer te kijken !!
als dat het geval is dan zullen ze nu wel failliet zijn want als het niet werkt of niet goed is dan krijg je binnen 30 dagen je geld terug en het product is toch op natuurbasis
en is beslist niet alleen om af te vallen maar je kunt er ook mee aankomen het is gewoon voeding, ik heb het artikel niet gelezen in de krant maar zal het zeker eens opvragen
misschien komen de klachten door een samenwerking met andere medicijnen, ik ken veel mensen die razend tevreden zijn met het product stond van dit alles zeer te kijken !!
-
valerie
Ikzelf ben aangekomen door het wegeten van verdriet, Seroxat en Prednison en heb nog niet zo lang geleden de Herba-Life producten in huis. Ben hiermee alleen nog niet begonnen, omdat ik van die rare berichten hoor.
Ik ben naar de huisarts geggaan omdat ik op een verantwoorde en veilige manier wil afvallen en zij vertelde me dat Herba-Life goed is, dat is de reden waarom ik de producten heb aangeschaft en omdat ik er ook zoveel positieve dingen over hoorde. Wat is waarheid?
Ik ben naar de huisarts geggaan omdat ik op een verantwoorde en veilige manier wil afvallen en zij vertelde me dat Herba-Life goed is, dat is de reden waarom ik de producten heb aangeschaft en omdat ik er ook zoveel positieve dingen over hoorde. Wat is waarheid?
-
valerie
Wat is Ephadrine dat in de producten van Herba Life schijnt te zitten? Wat doet dit met je? Ik hoop dat iemand dit mij kan vertellen. Alvast bedankt.
-
Dicky
Valerie, ik wil op jouw vraag over ephidrine reageren. De nederlandse benaming is zeegras. Er zijn gevallen bekend bij mensen die ephidrine gebruikten dat het o.a. hartkloppingen geeft, verhoogt de bloeddruk. Even over Herbalife: ik eet de Herbalife produkten zelf bijna 4 jaar en voel me er fantastisch bij. Ik had weinig energie, van kindsaf aan darmklachten en veel last van branderige ogen. Binnen 2 weken voelde ik me al een stuk fitter, mijn darmklachten waren snel verdwenen en na enige tijd bemerkte ik dat ik geen last meer had van branderige ogen. Ik voel me goed en heb al m'n energie weer terug! Ook nog eens 8 kilo afgeslankt in 2 maanden en 3 kledingmaten minder. Na bijna 4 jaar nog steeds dezelfde maat kleding! In Herbalife zit absoluut geen ephidrine, in geen enkel produkt, zowel niet in Nederland als in geen enkel Europees land. Ik bespeur hier veel negativiteit over Herbalife, maar de mensen die hierover schrijven, hebben die wel een goede begeleiding gehad? Herbalife werkt namelijk reinigend en ontslakkend, dus logisch dat men veel moet drinken, des te eerder zijn de gifstoffen je lichaam uit. Herbalife is niks meer en minder dan uitgebalanceerde voeding op basis van kruiden en soja. Er zijn meer dan 30 miljoen mensen die tevreden enenthousiast zijn over de Herbalife produkten in meer dan 54 landen, wereldwijd.
-
Dicky
Correctie op mijn vorige reactie: ephedrine: nederlandse benaming is geen zeegras maar zeedruif.
-
an oniem
ik weet zelf niet of herbalife werkt maar ik wil wel zeggen dat wat karin zegt over op natuurbasis absoluut niet waar hoeft te zien. Wiet is ook puur natuur en de laatste keer dat ik gecontroleerd heb was dat tog echt nog steeds slecht.