LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] alternatieven medicijnen voor schildklier problemen
alternatieven medicijnen voor schildklier problemen
Ik heb een schildklierprobleem. Deze werkt te langzaam. Nu wil ik liever geen gewone medicijnen. Omdat ik ook veel slechte verhalen erover lees. zijn er nog bijvoorbeeld supplementen die een een te langzame schildklier kunnen genezen.
-
Re: alternatieven medicijnen voor schildklier problemen
ga even langs een reformwinkel die kunnen je vast helpen
-
doe eens normaal zeg ik geef gewoon een normale tip ik haal daar suplementen omdat ik fibromyalgie heb. Hoezo wordt topicstarter er niet wijzer van dan?vogels schreef:Natuurlijk! Levert hun geld op en topicstarter wordt er niks wijzer van.Pareltje31 schreef:ga even langs een reformwinkel die kunnen je vast helpen
-
sjonge met verkeerde been uit bed gestapt zeg? Ik geef gewoon een tip en dan mag to zelf bepalen wat hij/zij ermee doet!
-
nou ja zeg wat een gezeik om niks, oh nee ik zeur dat is het. Prima hoor ik heb mijn tip gegeven!
En dat helpt ?Pareltje31 schreef: doe eens normaal zeg ik geef gewoon een normale tip ik haal daar suplementen omdat ik fibromyalgie heb. Hoezo wordt topicstarter er niet wijzer van dan?
Waarom krijg je het niet gewoon via de huisarts dan ?
-
via de huisarts krijg je alleen pijnstillers, suplementen kunnen verbetering geven mij helpen ze vooral om spierkrampen tegen te gaan. Voor fibromyalgie is er helaas weinig
-
Voor een te traag werkende schildklier raad ik u aan om bij de huisarts langs te gaan. Via bloedonderzoek kan de diagnose gesteld worden. Op de sita van de apothekers las ik dat geneesmiddelen met schildklierhormonen of kaliumjodide-tabletten voorgeschreven worden. Ook schijnt het belangerijk te zijn om voldoende te blijven bewegen om de conditie op peil te houden.
In mijn familie hebben alle vrouwen (oma,mijn moeder,haar zus ,mijn zus)een traag werkende schildklier.
Ze hebben allemaal medicijnen van de huisarts.
En allemaal een verschillende dosering,al jaren.
Om de zoveel tijd wordt die dosering weer aangepast.
En die zijn er niet slechter van geworden,ze voelen zich er goed bij.
Ze hebben allemaal medicijnen van de huisarts.
En allemaal een verschillende dosering,al jaren.
Om de zoveel tijd wordt die dosering weer aangepast.
En die zijn er niet slechter van geworden,ze voelen zich er goed bij.