| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Anti depressiva te koop in de winkel
-
Nienke Bruinsma
Anti depressiva te koop in de winkel
Ik ben een student van de TU delft en bezig met een project technology en samenleving. Wij zijn bezig met een onderzoek naar wat mensen zouden vinden van het vrijverkrijgbaar zijn, zonder dokterrecept van anti-depressiva.
Wat vinden jullie ervan?
Meld er a.u.b. bij of je al anti depressiva gebruikt, of het zou gaan gebruiken als je er makkelijker aan kan komen.
Nienke
Wat vinden jullie ervan?
Meld er a.u.b. bij of je al anti depressiva gebruikt, of het zou gaan gebruiken als je er makkelijker aan kan komen.
Nienke
-
Dennis
Re: Anti depressiva te koop in de winkel
Lijkt me een heel goed idee. Eigenlijk zouden alle medicijnen zonder tussenkomst van de dokter verkrijgbaar moeten zijn. We zijn toch niet gek ofzo?
Ik gebruik momenteel Zyban tegen roken, eigenlijk was dat oorspronklijk een antidepressivum. Moet ik dus ook steeds voor naar de dokter en dat vind ik behoorlijk irritant.
Voor mij zou het vrij verkrijgbare van medicijnen geen reden zijn om er mee te beginnen.
Ik gebruik momenteel Zyban tegen roken, eigenlijk was dat oorspronklijk een antidepressivum. Moet ik dus ook steeds voor naar de dokter en dat vind ik behoorlijk irritant.
Voor mij zou het vrij verkrijgbare van medicijnen geen reden zijn om er mee te beginnen.
-
Tim
Foute boel als het vrij verkrijgbaar is. het is voor een bepaalde groep in onze samenleving zelfs levensgevaarlijk Ik ben van mening dat je het alleen onder begeleiding mag gebruiken
-
karin