LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Avelox anti-biotica

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Da silva

Avelox anti-biotica

Ongelezen bericht door Da silva »

Hier een waarschuwing tegen dit middel
http://gezondheid.blog.nl/actualiteiten ... jwerkingen

Mijn moeder heeft longkanker en kreeg dit middel voorgeschreven omdat zij een bestralingsontsteking heeft.
Rode en witte bloedlichaampjes zijn uiterst belangrijk voor kankerpatienten,daar moet niets mis mee gaan.
In de bijsluiter staat dat Avelox de rode en witte bloedlichaampjes verstoort.
Ook gebruikte mijn moeder een middel tegen trombose,in de bijsluiter staat dat dit middel die medicijnen versterkt,dit hebben we gemerkt toen de long flink begon te bloeden.
Dit middel werkt ook op pezen niet al te best(kan er voor zorgen dat de pezen afscheuren),ook dit kwam al snel naar boven aangezien mijn moeder een beschadigde achillespees heeft.
Dit middel kan ook benauwdheid veroorzaken,ook dit heeft mijn moeder mogen ondervinden.
Ook heeft dit middel de eigenschap er voor te zorgen(zelden,maar je zult het maar hebben) dat je de neiging krijgt jezelf iets aan te willen doen,d.m.v. zelf beschadiging,ook dit is mijn moeder overkomen.
Ook de verwardheid die zelden voorkomt heeft mijn moeder mogen ondervinden(hallucinaties en waanideen)
Verstoorde suiker huishouding ook.alsmede zuurstof tekort door de verstoorde rode bloedlichaampjes.
Vandaar dat mijn moeder geen bloedtransfusie of staalpillen kreeg,zij hoefde "alleen" maar met dit middel te stoppen.
Zij heeft 16 dagen in het ziekenhuis gelegen,is nu thuis met zuurstof voor de hele dag,ik vraag me af....
Zijn er meer mensen met deze ervaringen?

antonino

Re: Avelox anti-biotica

Ongelezen bericht door antonino »

ik ben een man 53 jaar
Ik ben zeer zwaar vergiftigd met Avelox in 2005, ik heb iriversible , onomkeerbare

Tinnitus,van 6000 hz en 45 - 60 decibel , lever schade , heftige hoofdpijn spierpijn

, sterke duizeligheid
voor épididyme ontsteking van bijbal
Krijg ik verkeer medicament Avelox
>>>http://en.wikipedia.org/wiki/Moxifloxacin

na 3 dagen Avelox 1 per dag ... krijg heftig bijwerking was dood aan gaan ik sterf van

de pijn , alles mijn orgaan waren beschadig
mijn darmen , nieren en lever deed me ontzettende pijn , blindedarm , alles was

ontstoken , Buikvliesontsteking of peritonitis ,mijn hersens ook , en mijn testicule

mijn genitale mijn urine wegen deed me heftig pijn
mijn Ex heeft me in spoed in ziekenhuis Roermond gebracht
de chirurg wou me opereren maar heeft 4 uur gewacht en dan heeft ie me gezegd dat het

kom door
gezien dat ik kon plassen de chirurg heeft zicht bedacht en gewacht en me terug naar

huis gestuurd
hij zij dat ik moes stoppen met Avelox en dat door Avelox kwam
( in uza antwerpen heeft de time van de Pr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] hebben geconstateerd dat

ik een gehoord verlies heb en tinnitus van 600hz en 45 decibel maar het meer 60

decibel , ik kan niet slapen zo sterk is de Tinnitus
en druk in mijn hoofd heb
dat ik hoor mijn hartslag in mijn rechte oor kloppen
en een Empty sella
Prozac en Avelox geven Empty sella heb ge google
ik ben info en getuigenis aan verzamelen van anderen lotgenoten je schrik je dood van

de gevaar van fluoroquinolones

in mijn blog

http://www.antonino1.blogspot.nl/

.........
daarna ben ik direct naar mijn toen de huisarts praktijk gegaan
in Roermond http://huisartstenoever.nl/cms/
ze ontken alles en in plaats van excuses te maken en me helpen ...ze hebben lelijk

gedaan
me pesten en kleineren en alles gebruik tegen mij !!!
ze hebben me in hun praktijk door SPV'er [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] me helemaal ondervraag
en alles info me over mijn relatie en spanning met mijn Ex die zijn ontstaan naar

veel eerder
medische fouten en diagnostica
toen ze klaren waren en genoeg info tegen mij ze hebben me uit geflikker van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en

gesturd
naar een maatschappelijk werkster
.. mijn huisarts van toen met de behulp van zijn vrouw [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] heeft mijn dossier

vervals in Hyopoconder ik heb keihard bewijs dat ik niet ben
heb een advocat genomen pennino.nl heb Maitre
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
maar hij doet helemaal niets !!
bij deze blijf ik info aan verzamelen
in mijn blog
mijn Ex partner vriendin 25 jaar samen , en mijn Dochter zin weggaan in 2007
ik ben allen met mijn tinnitus het is heel zwaar
antonino

Gesloten