LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bijbetaling voor medicijnen bovenop eigen bijdrage
Bijbetaling voor medicijnen bovenop eigen bijdrage
ik heb van daag een mail gekregen van ditso dat ik per 1-1-2019 een bij betalling moet doen voor een medicijnen die ik gebruik en wel maximaal €250 per jaar en dit boven op de €385 eigen bij dragen dus ik moet voor medicati 2 keer een eigen bijdragen betallen dat is perjaar €635 en dat ter wel ik een wao uitkereng heb en ik alleen verdiener ben daar gaat de beloofde verhoge van rutte
-
Re: Bijbetaling voor medicijnen bovenop eigen bijdrage
U moet met terug werkende kracht gaan bijbetalen? Vreemd, want in het lopende jaar gelden gewoon de afspraken die in de polis staan op 1 januari.
Het kan zijn dat een medicijn slechts gedeeltelijk wordt vergoed, maar dat moet dan in uw polis staan.
Overigens zie ik niet wat Rutte daarmee te maken heeft.
Het kan zijn dat een medicijn slechts gedeeltelijk wordt vergoed, maar dat moet dan in uw polis staan.
Overigens zie ik niet wat Rutte daarmee te maken heeft.
Ik denk dat u het verkeerd begrepen hebt. Voor sommige medicijnen moet een extra eigen bijdrage betaald worden. En die extra eigen bijdrage is nu gemaximeerd tot € 250 per jaar.
Precies, en die 385 euro is uw verplicht eigen risico wat iedereen moet betalen, tenzij je dit vrijwillig verhoogd hebt.