LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cholesterol verlagende medicijnen

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
4nanatoy

cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door 4nanatoy »

mogelijk kent menigeen het boek al, maar ik raad iedereen dringend aan eens het boek te lezen de cholesterol leugen van prof. dr. walter hartenbach onder isbn 9020243942. het is vertaald uit het duits. copyright 2002/2005. uitgeverij ank-hermes deventer.
bij iedere goede bibliotheek in de schappen.
het boek is een echte 'eye opener'. een ieder kan zijn eigen conclusies trekken.

de man vecht al jaren tegen de (mafia) pharmaceutische industrie, maar het lijkt op een gevecht tegen de bierkaai.
als ze iedereen 'adviseren' voor een gemiddeld cholesterolgehalte van onder 5,0 dan zit wel 80%-90% van de bevolking aan de statines.
dat is dus gouden business voor de jongens.
Uitgezonderd natuurlijk de mensen die het wel echt nodig hebben.

drenth-j

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door drenth-j »

vadaag in de telegraaf.
wat een arrogantie om onderling afspraken te maken de patient niet te informeren.
mijn dochter heeft een ietsje te hoge chorolstorol en kreeg ook deze medicijn na het innemen kreeg ze hevige hart kloppingen duizelig misselijk
enz:enz: dokter gebeld die stuurde haar naar een cardioloog met haar hart
en vaten was niets aan de hand alles zag er goed uit.terwijl ze s,avonds bij het aanrecht stond zag ze haar medicijnen,het bekende kwartje viel, dokter gebeld en moest per direckt stoppen met chorolstorol.na een week was alles weer goed.door haar door tastenheid is haar heel wat ellende
gaspaard gebleven.
bedankt heren cardiologen voor deze afspraken onderling.maar het leven van mijn dochter is mij liever.

Gesloten