hallo mensen
ik heb een vraag ik gebruik citalopram nu 9 weken ik heb de laatse 2.5 week veel meer honger ben ook aangekomen hier baal ik enorm van ik was al niet happy met me gewicht en daarom wilde ik geen ad maar de huisarts heeft deze voor geschreven omdat je hier niet van aan komt zegt hij
groetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] citalopram
Re: citalopram
Dat klopt. de kans dat je aankomt is zeeeeeer klein bij citalopram. Maar van meer eten komt iedereen aan, dus jij ook. Dat heeft niks met de meds te maken.
Citalopram geeft bij de meeste mensen geen gewichts toename door honger gevoel,maar er zijn maar zat mensen die wel aankomen op Citalopram.
Probeer vooral nu niet toe te geven aan dat honger gevoel,drink een paar glazen water meer per dag,en probeer iets aan lichaamsbeweging te doen.
Dan zul je zien dat je niet persé hoeft aan te komen van Citalopram of welke a.d. dan ook.
Probeer vooral nu niet toe te geven aan dat honger gevoel,drink een paar glazen water meer per dag,en probeer iets aan lichaamsbeweging te doen.
Dan zul je zien dat je niet persé hoeft aan te komen van Citalopram of welke a.d. dan ook.
hallo ik ben sinds 10 weken aan deze medicijn veel bijwerkingen gehad moet van 20 naar 40 ben bang weer bij werkingen te krijgen weet iemand of je die weer krijg?
ik ben 5 dagen geleden van 20 naar 30 gegaan, en ja ik heb weer bijwerkingen, 50% van wat ik had toen ik er mee begon. mijn paniekaanvallen zijn weer terug gekomen en mijn angsten, maar weet dat het maar tijdelijk is.
hallo ik ben nieuw hier, en heb een heleboel reakties gelezen, ik gebruik citalopram nu alweer bijna een jaar, en ben er zeer tevreden over, heb nog steeds last van de bijwerkingen maar wegen mijn inziens niet op tegen de klachten waarvoor ik ze kreeg.
De bijwerkingen zijn wel een stuk minder dan tijdens het opbouwen (zit nu op 40mg) maar heb nog allelei klachten zoals weinig eetlust maag en darm klachten, korte termijngeheugen is ook niet best, en verder heb ik het vaak koud,
Maar al met al kan ik het iedereen aanbevelen en even doorzetten met de opbouwperiode., want dat kan knap heftig zijn, sterkte allemaal!!
De bijwerkingen zijn wel een stuk minder dan tijdens het opbouwen (zit nu op 40mg) maar heb nog allelei klachten zoals weinig eetlust maag en darm klachten, korte termijngeheugen is ook niet best, en verder heb ik het vaak koud,
Maar al met al kan ik het iedereen aanbevelen en even doorzetten met de opbouwperiode., want dat kan knap heftig zijn, sterkte allemaal!!
Van dit middel kom je juist wel enorm aan !!!!!!!!!!!!!!!!!
En van citalopram krijg je enorme honger.
De bijsluiter klopt voor geen meter, er staat niets over gewichtstoename terwijl haast iedereen kilo's aankomt.
En van citalopram krijg je enorme honger.
De bijsluiter klopt voor geen meter, er staat niets over gewichtstoename terwijl haast iedereen kilo's aankomt.
en vergeet niet de leuke chemische castratie......