hallo mensen
Ik ben hier nieuw.
Gebruik sinds7 maanden citalopram en weet eigenlijk niet of het helpt.
Vandaag en gisteren voelde ik me best somber en angstig. Moet wel zeggen dat ik vandaag ongesteld ben geworden.
Toch zit ik te twijfelen om op te hogen naar 40 mg (gebruik momenteel 30)
Voor de rest is het eigenlijk wel aardig gegaan al die tijd gelukkig.
Toch is en blijft het beangstigend om een terugslag te krijgen ...heb geen zin meer om in een diep gat te zitten, want 1x was al teveel ( 3 jaar geleden alweer). Mn eerste anti depressiva was prozac maar weet eerlijk gezegd niet of het geholpen heeft. 7 maanden geleden had ik het ook weer geprobeerd, maar hielp niet naar mijn idee (misschien te lage dosering) 1 tablet
Prozac heb ik trouwens 8 maanden gebruikt en ben toen gestopt. Dat wa sgeen goed idee. Denk dat ik voor altijd gevoelig blijf voor depressies dus ik wil niet meer stoppen met ad. Moet alleen nog even kijken wat het beste is voor me.
Zou het schelen denken jullie? Net die halve pil meer slikken??
Misschien moet ik gewoon nog even wachten tot na mn menstruatie? Over gaan na een andere ad?? Pfffffff ik weet het niet meer.
iemand suggesties?
Groetjes en veel sterkte allemaal...ik weet hoe het is om je rot en somber te voelen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] citalopram
Re: citalopram
Mijn suggestie is helemaal eerlijk:bacardi1 schreef:hallo mensen
Ik ben hier nieuw.
Gebruik sinds7 maanden citalopram en weet eigenlijk niet of het helpt.
Vandaag en gisteren voelde ik me best somber en angstig. Moet wel zeggen dat ik vandaag ongesteld ben geworden.
Toch zit ik te twijfelen om op te hogen naar 40 mg (gebruik momenteel 30)
Voor de rest is het eigenlijk wel aardig gegaan al die tijd gelukkig.
Toch is en blijft het beangstigend om een terugslag te krijgen ...heb geen zin meer om in een diep gat te zitten, want 1x was al teveel ( 3 jaar geleden alweer). Mn eerste anti depressiva was prozac maar weet eerlijk gezegd niet of het geholpen heeft. 7 maanden geleden had ik het ook weer geprobeerd, maar hielp niet naar mijn idee (misschien te lage dosering) 1 tablet
Prozac heb ik trouwens 8 maanden gebruikt en ben toen gestopt. Dat wa sgeen goed idee. Denk dat ik voor altijd gevoelig blijf voor depressies dus ik wil niet meer stoppen met ad. Moet alleen nog even kijken wat het beste is voor me.
Zou het schelen denken jullie? Net die halve pil meer slikken??
Misschien moet ik gewoon nog even wachten tot na mn menstruatie? Over gaan na een andere ad?? Pfffffff ik weet het niet meer.
iemand suggesties?
Groetjes en veel sterkte allemaal...ik weet hoe het is om je rot en somber te voelen
Stel deze vragen aan jou behandelnde arts of psychiater, maar niet hier op het forum.
Verkeerde informatie kan destreuse gevolgen hebben.
Citalopram is geen Paracetamolletje om even de klachten te verhelpen.
Wees voorzichtig.
Veel sterkte !
Oh ja, nog vergeten:
Bacardi en Citalopram niet doen!
Bacardi en Citalopram niet doen!
hahha bedankt voor je advies
Bacardi en citalopram works for me...nooit meer of minder problemen gehad als zonder citalopram. Merk wel dat drank ietsie sneller aanslaat, maar dar dat is dan ook alles.
Bacardi en citalopram works for me...nooit meer of minder problemen gehad als zonder citalopram. Merk wel dat drank ietsie sneller aanslaat, maar dar dat is dan ook alles.