LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Driewerf "bah" voor arts Hulshof.

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
antonio

Driewerf "bah" voor arts Hulshof.

Ongelezen bericht door antonio »

Het woord ondeskundig ligt de heer Hulshof voorin zijn mond. Ik denk dat zijn artstitel hem een beetje in zijn bol is geslagen, want ik vind zijn commentaar hier niet te pruimen.
Eerst vindt hij de uitzending ondeskundig gemaakt. Er waren geen proffesionals aanwezig. Dan heeft hij zeker naar een andere uitzending gekeken als ik, want ik meen toch een psychiater en een engelse onderzoeker te hebben gehoord.
Vervolgens presteert hij het om, na een hartverscheurend verhaal van een vrouw die zelfmoord heeft gepleegd, waarschijnlijk door Seroxat, om het over "ondeskundig gebruik" van Seroxat te hebben, waardoor de klachten zouden ontstaan. Ik kreeg de instruktie "eens per dag een pil bij de maaltijd". Een uiterst eenvoudige opdracht, het zal de heer Hulshof wel niet bevallen, maar ik voelde me zwaar vervelend, 3 dagen lang. Hoe had ik het anders moeten doen, dokter Hulshof? Ik heb in die tijd niet gedronken of drugs gebruikt, drugs trouwens nooit in mijn leven.
Zou het misschien kunnen, meneer Hulshof, dat er wel degelijk een probleem is voor een kleine groep mensen met deze medicijnen? Ik heb dan misschien wel geen artstitel, maar ik ben wel ervaringsdeskundige. En maak nou eens konkreet door welk gebruik ik me nou wel goed was gaan voelen met Efexor.

Gesloten