LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] efexor

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
jeannettew

efexor

Ongelezen bericht door jeannettew »

Ik neem al sinds 10 jaar efexor, ben begonnen met 1xdaags 75 mg en ben al jaren terug naar 37,5 mg. Het heeft mij goed geholpen. Voor ik ermee begon leek het wel of ik gek werd, slapeloosheid, angst aanvallen en doemgedachtes.
Vervelende bijwerkingen heb ik niet echt gehad, ik maak me niet meer zo snel druk om iets. Ik durf er niet mee te stoppen en mijn huisarts vindt dat ik er rustig mee door kan gaan. Wel zou ik er graag eens met een echte deskundige over willen praten.

megatron29

Re: efexor

Ongelezen bericht door megatron29 »

Ik heb dit medicijn bijna 2 jaar gebruikt tegen depressies. In het begin best veel bijwerkingen gehad zoals duizeligheid, en hallicuneren. Verdere bijwerkingen waren gewichttoename en een verstoort libido.
Ik slikte 2 pillen per dag verdeelt in 2. om de 12 uur nam ik er een. Ben er zelf me gestopt omdat ik regelmatig woedeuitbarstingen had als het echt te veel werd. Alles kwam dan eruit, ik kende mezelf niet meer.
Nadat ik ben gestopt heb ik bijna 3 jaar geen depressies meer gehad. Totdat de problemen bij DSb begonnen en mijn vriendin er vandoor ging met iemand anders. Efexor lijkt best goed maar naar mijn smaak te veel nare bijwerkingen. Alhoewel dat per persoon zal verschillen.

Gesloten