Bedankt voor je reactie mylo1. Fijn dat het jou gelukt is om gewicht te verliezen

, da's ook mijn wens voor de komende tijd.
Dat er een relatie bestond tussen diabetes 2 en Zyprexa wist ik al. Al bleef mijn psychiater dat in 2006 ontkennen. Ik moest mijn eetpatroon maar aanpassen. Gelukkig houdt ik altijd van alles bij, dus met de dieëtiste mijn eetpatroon bekeken, daar was en is niets mis mee. Genoeg groente en fruit, en met het aantal calorieën was ook niets mis.
Ik wil graag weten waar "het vet zich opstapeld" bij het gebruik van Zyprexa, want geen van mijn behandelaars kon, of wilde mij dit vertellen. Vandaar dat ik deze topic geplaatst heb
Ernstig overgewicht is nooit gezond, maar wanneer het, zoals onder andere in mijn geval, zich vooral manifesteerd op de buik, is het nog ongezonder.
Sinds augustus 2007 ben ik van de anti-psychotica af,

, en sinds vier dagen heb ik ook de anti-depressiva afgebouwd. (die trouwens ook diabetes kan veroorzaken) Wat de a-d betreft is het nog even afwachten, maar de a-p wil ik nooit meer.
Ironisch trouwens dat er van Lilly folders in de apotheek liggen over diabetes waarin de risico-factoren genoemd worden, maar over het gebruik van Zyprexa als risico-factor hebben ze het niet
groetjes, Kaatje1969