| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht Bela Vita
-
carol Epke
klacht Bela Vita
Na verschillende onbestelde pakjes reour via postkantoor verzonden, kreeg ik en aanmaning van Inter Cash bvba op 20-07-2004 of ik € 80,46 wou betalen. Hierop schriftelijk gereageerd en met bewijzen opgestuurd. Totaal gen reactie, tot voor kort een aanmaning van Inkasso-Unie ondertekent door mr. J.C.A.G Bronkhorst of ik de openstaande rekening wil voldoen en anders voor de kantonrechter wordt gedaagd te Venlo. Ook hierop gereagerd met de bewijsstukken meegestuurd ( kopiën ). een bedrag nu van € 93,72. Ben benieuwd wanneer deze flauwekul eindelijk eens ophoud. OokBela Vita is niet te bereiken: geen e-mail gen web-site. Wat is hier eigenlijk tegen te doen ?
-
Francisca67
Re: klacht Bela Vita
Laat ik nu hetzelfde bedrag hebben!!!
Ik wordt dus nu ook voor de kantonrechter gesleept. Na navraag bij mijn juridisch adviseur wordt mij meegedeeld dat ik absoluut moet gaan naar de kantonrechter omdat Bela Vita immers geen poot heeft om op te staan!
Laat ze maar komen die gasten van Bela Vita, ik vreet ze rauw!
Ik wordt dus nu ook voor de kantonrechter gesleept. Na navraag bij mijn juridisch adviseur wordt mij meegedeeld dat ik absoluut moet gaan naar de kantonrechter omdat Bela Vita immers geen poot heeft om op te staan!
Laat ze maar komen die gasten van Bela Vita, ik vreet ze rauw!