Gachte lezers
Ik zou graag in kontakt willen komen met mensen die ook besmet zijn geraakt met de legionella bacterie,of hier iets van weten .Ben in juni op vakantie geweest in turkye en ben daar besmet geraakt dubbele longontsteking gekregen en in het ziekenhuis gelegen,en nog veel meer andere klachten ben nog steeds ziek thuis, heb wel geprobeerd om al weer te gaan werken maar lichamelijk is het niet op te brengen ben nog erg kort ademig en heel erg moe pijn aan spieren enz.
Er is weinig over dit bekent bij artsen ze weten zelf vaak niet wat ze er mee aan moeten.Kan nu volgende week na 4 maanden eindelijk bij een internist terecht. Ben al zo lang bezig om kontakt te krijgen met lotgenoten.
alvast bedankt jolanda.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legionella besmeting
Re: legionella besmeting
Bel even 0627004617 Stichting Veteranenziekte
www.legionellaziekte.nl
bel gerust even terug Leo Bikker
www.legionellaziekte.nl
bel gerust even terug Leo Bikker
Re: legionella besmeting
Reactie aan Jolanda Kroonenberg:
Met grote waarschijnlijkheid ben je niet besmet met Legionella, dit vindt namelijk in een korter tijdsbeslag een uitbraak.
Ik ben bij Brink o.a. belast met het inventariseren van gebouwen en risico's hieromtrent.
Info? 0344-675875.
Met grote waarschijnlijkheid ben je niet besmet met Legionella, dit vindt namelijk in een korter tijdsbeslag een uitbraak.
Ik ben bij Brink o.a. belast met het inventariseren van gebouwen en risico's hieromtrent.
Info? 0344-675875.