LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lexapro help

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
scheetje

Lexapro help

Ongelezen bericht door scheetje »

Hoi hoi,

Wie kan mij tips geven hoe ik het best mijn relatie kan steunen bij gebruik van Lexapro. Ik ben iemand die heel erg zorgzaam is mischien af en toe te zorgzaam ik doe dit wel vanuit liefde intense liefde!

Ben ontzettend bang om het verkeerd te doen lees er wel veel over maar ben erg geintreseerd in de mening van iemand die in de zelfde situatie zit. we komen allebei uit een relatie en willen samen heel graag een nieuwe start maken.

Maar mijn relatie kampt op het moment dus met een depressie. Hiervoor hebben we dus contact met een psyg deze heeft lexapro voor geschreven.

Ik begrijp dat wanneer je een depressie hebt je dit alleen zelf doormaakt en uiteindelijk ook zelf moet zien op te lossen. hoe kunnen wij omstanders nu het beste steun bieden en zeker ik die een intense liefdesrelatie heeft?

james86

Re: Lexapro help

Ongelezen bericht door james86 »

hoi scheetje,

Sorrie maar ik snap even helemaal niet wat je bedoelt. Ik slik zelf ook lexapro, maar wat wil je weten dan??????

groeten

scheetje

Ongelezen bericht door scheetje »

Hallo james,

nou wat ik eigenlijk bedoel is moet je nou gepaste afstand houden of moet je iemand juist motiveren door ze toch leuke dingen te laten doen ondanks dat ze er geen zin in heeft?

bijvoorbeeld toch aansporen tot sporten dit vond ze helemaal te gek maar heeft er nu geen zin in. Of toch een leuke vankantie plannen voor over 3 maanden terwijl ze nu aangeeft hier geen zin in te hebben etc.

groetje

james86

Ongelezen bericht door james86 »

tjah lastig verhaal.....als je depri ofzo bent heb je nergens intresse en zin in. En ergens onder soort van dwang heengaan is ook niet positief....maar wat is er wel positief als je depri bent....bijna niks. Dus het is erg moeilijlk. Maar dingen ondernemen en sociale contacten onderhouden is natuurlijk alleen maar goed voor het herstel.

groeten

Gesloten