LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mag gisteren gekochte chamondent niet ruilen

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
clara

mag gisteren gekochte chamondent niet ruilen

Ongelezen bericht door clara »

ik heb gisteren een doosje chamondent (tegen doorkomende tandjes) gekocht voor mijn zoontje (7mnd).
ze hebben mij echter de verkeerde meegegeven, want ik moest de druppels hebben in plaats van de tabletten wat ik thuis pas zag (ik dacht dat ze er alleen druppels van hadden)ik vandaag terug met het ongeopende potje EN doosje + bon, mogen ze geneesmiddelen NIET RUILEN. ik geloof dit niet, vooral omdat ik het gisteren heb gekocht en niet geopend heb. wie weet er een oplossing voor mij of weet of ze dit inderdaad mogen doen.
alvast bedankt
clara

Marijke Rutten

Re: mag gisteren gekochte chamondent niet ruilen

Ongelezen bericht door Marijke Rutten »

Als je deze tabletjes niet kunt ruilen dan kun je ze tussen 2 lepels fijndrukken en op de gevoelige plek wrijven, het is niet vies.
Groetjes Marijke

sander

Re: mag gisteren gekochte chamondent niet ruilen

Ongelezen bericht door sander »

hoi clara,

als de aphoteek ( lees winkel !!) jouw een verkeerd medicijn meegeeft, terwijl je om druppels hebt gevraagd, en vervolgens beweerd dat het niet omgeruild kan worden, MOETEN HUN VOOR DE KOSTEN OPDRAAIEN !!!!het klopt overigens wel dan medicijnen niet omgeruild kunnen worden, omdat deze op een bepaalde manier opgeslagen moeten worden... denk aan temperatuur !!!
dus weer terug gaan en hun voor de juste medicijnen laten zorgen!!!
succes, groet sander

Gesloten